Anonym bruker Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 Hva er egentlig grunnen til at DiB, BiM og BarnetMitt har så utrolig mye mer feil og nedetid enn andre sider. Hvem er det egentlig som er ansvarlig for det tekniske her? Akkurat nå er i hvertfall både Bim og BarnetMitt nede....igjen.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 Har helt andre sider jeg er mer på, så for meg spiller det liten rolle, men synes bare det er merkelig at disse sidene drives så utrolig lite profesjonelt. De skal jo tross alt tjene penger på dette her.
Ulme Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 Det spilte hvertfall så stor rolle for deg at du skrev ett innlegg om det
Gjest -<<- Skrevet 4. august 2007 #5 Skrevet 4. august 2007 Vet ikke, men jeg gjetter manglende profesjonalitet i driften, noe jeg synes websidene generelt bærer preg av. Fokus ser ut til å være på kortsiktig inntekt, mens det tas (for?) lite hensyn til at man for å tjene penger på en slik side må klare å holde på brukerne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå