♥2 små gull♥ Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 http://barn.sol.no/navn/index.asp?navn= Stridskvinne her
mittlillebøllefrø&bøllefrøkna Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 Maja hadde visst ingen betydning hun..
Gjest Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 Joda, se her: http://www.norskenavn.no/navn.php
så var vi 4 Skrevet 4. august 2007 #6 Skrevet 4. august 2007 Modig og krigersk hmmmm, passer kanskje ikke så bra riktig ennå
mittlillebøllefrø&bøllefrøkna Skrevet 4. august 2007 #8 Skrevet 4. august 2007 Wee, gudinne-navn! Lille gudinnen min;)
kroi Skrevet 4. august 2007 #9 Skrevet 4. august 2007 Sigrid Oline Sigrid - vakker seier, Oline - Stamfarens etterkommer
Monajenten Skrevet 4. august 2007 #10 Skrevet 4. august 2007 Begge mine to har dobbeltnavn, og det stod ikke betydning på NOEN av dem:-( Hverken på den siden der, eller den norske-navn-siden.
Sentralstøvsugeren Skrevet 4. august 2007 #11 Skrevet 4. august 2007 Heter jenten din Ingvild? JEg har det som mellomnavn, og har alltid hørt at det betyr stridskvinne....
Gjest Skrevet 4. august 2007 #12 Skrevet 4. august 2007 Sophie er vel det samme som Sofie, det betyr i alle fall visdom/klok/forstandig
Gjest Skrevet 4. august 2007 #15 Skrevet 4. august 2007 Joooda Monis... Jenta di sitt navn stammer fra Adina som er hebraisk og betyr slender eller delicate. Den afrikanske betydningen av navnet er "She was saved". Mellomnavnet er gresk, stammer fra Sophia og betyr Wisdom. Gutten din sitt navn er gresk og betyr man from Lucania. Mellomnavnet er hebraisk og betyr he will enlarge. Jenta mi sitt navn betyr (alle 4 sammen) Grace/favour, Work of the Lord/work/effort/strain, Bright/shining OG noble.
Babyfacepsycho Skrevet 4. august 2007 #18 Skrevet 4. august 2007 blind for det onde, vil bare det gode - Hvem er som Gud?
3b@rnsmor-30* Skrevet 4. august 2007 #19 Skrevet 4. august 2007 Gutten vår: Mann fra byen Sebastia ved Svartehavet. Bynavnet betyr hellig Jenta vår: Nordisk form av Petronella Mitt navn betyr strid/kamp... hehe..
Twig Skrevet 4. august 2007 #21 Skrevet 4. august 2007 Mandig og Sommer, den som høster, fra øya Thera.. ho har dobbeltnavn
Gjest -<<- Skrevet 4. august 2007 #23 Skrevet 4. august 2007 Mann, jord + å bryte Min gud er herren + utholdende Det var, mildt sagt, ikke noe vi tok mye hensyn til ved navngiving, rent bortsett fra forsøksvis å unngå å kalle dem navn som betyr blodig diaré og sånt.
hit og dit Skrevet 4. august 2007 #24 Skrevet 4. august 2007 Tuva var visst berre ein sideform av Tove, som betyr due (æsj hater fugler). Navnet hadde ingen betydning/forklaring på dei andre sidene heller. Eg meiner derimot å ha lest at det skal være kortform av det latinske ordet som betyr evigvarende. Mitt navn betyr Gud er nådig eller nådegave fra Gud
Bølle&Frøet Skrevet 4. august 2007 #25 Skrevet 4. august 2007 Fredrik betyr Fred, vern og mektig, hersker hihi... så sto det at han har navnedag i dag )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå