Gjest Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 Vannet til svigerinnen min gikk klokken 4 i natt, da vi var på campingplassen sammen med dem. de reiste hjemover klokken et for å pakke tingene (skulle på sjekk på føden klokken 5) men måtte kjøre direkte til haukeland fordi riene kom helt plutselig. nå har hun 4 min mellom riene og de regner med han kommer i løpet av kvelden... såååå spent =) send henne fødestøv alle sammen =)
Gjest Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 sender fødestøv i fleng **************************** grattis som tante snuppa
Gjest Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 takk takk=) ************** ************************ *************** fødestøv til svigerinnen min =)
doffine Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 Jeg har ikke noe fødestøv å sende, men jeg kan sende gode tanker:-)))) Blir en spennende kveld for deg, snuppa:-) Skal sende deg en pm nå, så sjekk kassa di om et par strakser...
Gjest Skrevet 4. august 2007 #5 Skrevet 4. august 2007 Takk doffine =) jeg kommer meg ikke inn på din side =( men skal sjekke den så fort jeg kommer inn"!
doffine Skrevet 4. august 2007 #6 Skrevet 4. august 2007 snufs... så kjedelig at du ikke kommer inn...
Gjest Skrevet 4. august 2007 #7 Skrevet 4. august 2007 Var det noe spennende da? et lite hint kanskje? sååå nyskjerrig da... =P
Gjest Skrevet 4. august 2007 #9 Skrevet 4. august 2007 aaah =) jaja får den nok når jeg kommer inn på min side igjen da=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå