Gå til innhold

I dag blir jeg tante =)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vannet til svigerinnen min gikk klokken 4 i natt, da vi var på campingplassen sammen med dem. de reiste hjemover klokken et for å pakke tingene (skulle på sjekk på føden klokken 5) men måtte kjøre direkte til haukeland fordi riene kom helt plutselig. nå har hun 4 min mellom riene og de regner med han kommer i løpet av kvelden... såååå spent =) send henne fødestøv alle sammen =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sender fødestøv i fleng ;)

****************************

 

grattis som tante snuppa ;)

Skrevet

takk takk=)

 

**************

************************

***************

fødestøv til svigerinnen min =)

Skrevet

Jeg har ikke noe fødestøv å sende, men jeg kan sende gode tanker:-))))

 

Blir en spennende kveld for deg, snuppa:-) Skal sende deg en pm nå, så sjekk kassa di om et par strakser...

Skrevet

Takk doffine =) jeg kommer meg ikke inn på din side =( men skal sjekke den så fort jeg kommer inn"!

Skrevet

snufs... så kjedelig at du ikke kommer inn...

Skrevet

Var det noe spennende da? et lite hint kanskje? sååå nyskjerrig da... =P

Skrevet

jeg har bare gitt deg msn adressen min:-)

Skrevet

aaah =) jaja får den nok når jeg kommer inn på min side igjen da=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...