LisaColli Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 har lenge sagt mamamamma og bababa, men i går kom mama! har sagt det flere ganger etter det også tror ikke hun helt skjønner hva hun sier, men hun får jo positiv respons på det, så da er det litt stas:P artig uansett da:)
Mynona Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 Stas det=) Det gjorde mi og, bare så synd at hun skal si mor og far. Nesten så jeg vurderte å bytte til mamma=)
Anonym bruker Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 Så søtt når de sier mamma, da.....er vel også litt lettere for de små å si mamma og pappa...men det er vel litt hva man er vant til selv fra man vokste opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå