Gå til innhold

hun sier mamma:) 7 mnd


Anbefalte innlegg

Skrevet

har lenge sagt mamamamma og bababa, men i går kom mama! har sagt det flere ganger etter det også:) tror ikke hun helt skjønner hva hun sier, men hun får jo positiv respons på det, så da er det litt stas:P artig uansett da:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stas det=) Det gjorde mi og, bare så synd at hun skal si mor og far. Nesten så jeg vurderte å bytte til mamma=)

Skrevet

Så søtt når de sier mamma, da.....er vel også litt lettere for de små å si mamma og pappa...men det er vel litt hva man er vant til selv fra man vokste opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...