Reveenka Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 Hvor er du? Er alt bra med deg? Nå er det så lenge siden jeg har sett deg her c",)
dritgrei hei hei! Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 Hvor er du henne??? Kom fram! Jeg håper alt er bra med deg!! god god klem
Gjest Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 næmmen....etterlyser du meg?? joda,er vel bra med meg,men har vært og er i ei tung tid. ting jeg skrev om her inne,som jeg var redd for skulle skje,skjedde.jeg og dattern har ingen kontakt...jeg greide ikke mer kjeft,beskyldninger og misforståelser,så jeg sa stopp.for min og jr sin del.å det funka. jeg er i bedre form og har det bedre.hele sommern har vært slik. nå kan jeg jo forstå henne å.men jeg prøvde til jeg var blå,og ingenting hjalp.så gikk det så langt at jeg så på snuppen min og tenkte at dette hadde ikke blitt sånn,hvis jeg ikke jeg fikk han....DA forstod jeg at jeg ikke kunne la dette fortsette lenger. nå har hun vært her på besøk,og det gikk bra.så på sikt klarer hun vel å takle alt.håper det. så du skjønner det "reven",jeg har ikke greid være her inne så mye... har gjemt meg for meg selv å strikka masse.terapi har det vært. men savner dere å morroheta =0) for å være ærlig,så har jeg det fryktelig vondt ennå.snart kunne han blitt et år.å dagen etter skal jeg feire vår sønns bursdag.gruer meg til det hele jeg... men ellers er det ok her da. klem ;o)
Maud Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 Godt å se deg og vondt å lese at det er så vanskelig for deg akkurat nå. Jeg skjønner at livet er forferdelig vondt for datteren din nå, men synes allikevel at du har gjort det helt rette i å si stopp. Du skal ikke måtte be om unnskyldning for at ditt eget barn lever. Så fint at du har en terapi som hjelper til med å få tiden til å gå. Håper dere klarer å nyte junior sin ettårsdag selv om dagen før blir vond. Mange klemmer herfra til deg.
Gjest Skrevet 4. august 2007 #5 Skrevet 4. august 2007 Goklæm til deg goguttklatten=)=) Leit at du har det vondt...
Gjest Skrevet 4. august 2007 #6 Skrevet 4. august 2007 takk dere =) godt å høre maud,at du mente jeg gjorde rett.for jeg har slitt mye med tanker omkring akkurat det. men jeg har fått mye mer energi etter en sommer i ro og fred. å di har funnet andre å søke til.det tror jeg også er bra. neste skritt er å komme meg opp og frem igjen. =) på tide jeg plager dere her inne med sutter over rot,støv,vask,for lite smågodt,osv..hehe... takk for klemmen "oktobern"
Gjest Skrevet 4. august 2007 #7 Skrevet 4. august 2007 Tenkte på deg i dag! Føler med deg. Synes det er vondt at du har det tøft. Håper at hverdagen din blir lettere etterhvert. Klem til deg igjen. Håper jeg ser deg snart igjen
♥Snulder Skrevet 4. august 2007 #8 Skrevet 4. august 2007 Noen ganger har man behov for å bare være litt "utenfor verden" og tenke og komme seg!! Helt enig med Maud her.... godt at du har satt ned foten! Skjønner godt at datteren din har det vondt, men du må få lov til å fortsette livet og ikke ha dårlig samvittighet fordi din sønn er her fortsatt!!
Reveenka Skrevet 5. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 5. august 2007 Har tenkt på deg ofte, og syns det er grusomt at noen skal behøve å gå gjennom slikt. Jeg får vondt langt inn i hjerterota... Håper du og jenta di klarer å få det til å fungere igjen, men syns også det er bra at du har greid å si fra - tror på sikt det vil være nyttig for dere begge to. Og det er viktig for den vesle knerten din også! Strikking er fin terapi, og hyggelig å ha mellom fingrene - se at det vokser frem flotte og nyttige ting c",) Jeg er også glad i å strikke, men har rett og slett ikke tid lenger. Skal finne det frem igjen om noen år når det ikke er noen som hyler "mamma!" hvert annet sekund... c",) Pass på å kom innom her med jevne mellomrom da - ellers savner vi deg vettu! c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. august 2007 #10 Skrevet 5. august 2007 Sendt deg en PM attpåklatt, en go`gutt:-)
Karomamma Skrevet 5. august 2007 #11 Skrevet 5. august 2007 Kjære deg, godt å se nicket ditt igjen!!! Jeg har rett og slett at tenkt at det var ferietid og finvær "der oppe" og at du koste deg med hageplantene dine Huffameg så ille å måtte streve med dette siste i tillegg, men du så kanskje at det kunne komme... Ta vare på deg selv og gogutten, håper datteren din også innser at man må sette noen grenser for å komme videre. Stor klem til deg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå