venter x3 Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 Er så irriterende at jeg skal føle det slik. Gutten min er født okt 05, og trenger søsken! :-) Men så startet jeg i et vikariat i våres, og det går ut august 08. Og jeg vil ikke la jobben i stikken.. De kan ikke få inn noen andre for noen mnd heller, og så er jeg redd svangerskap nr 2 blir som nr 1 = oppkast og kvalme og sykmelding i 7 mnd....
*bolla pinnsvin* Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 Jeg skjønner hvordan du tenker, men samtidig må man bare si at det får rett og slett bare være kjipt for jobben. Dette er viktigere enn jobben og da synes jeg ikke det er noe galt at du prioriterer å få en til
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 jeg fikk en sønn nov.-05 og begynte i ny jobb midten av april 07, er nå gravid med nummer to. 10 uker på vei. Har ikke noe dårlig samvittighet. Eneste forskjellen er vel at jeg har fast stilling, men synes uansett du skal prioritere familien. Det var hvertfall det viktigste for meg. Jeg har kanskje en fordel med det at jeg ikke er no særlig kvalm, hverken nå eller forrige gang. Kjenner det bare litt når jeg begyner å bli sulten, eller overfor spesielle lukter Lykke til med det du måtte bestemme deg for, følg hjertet ditt du:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå