Gå til innhold

Tyngdefølelse etter sex?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sex er jo anbefalt for å starte fødselen, såfremt det er modent. Her prøver eg alt som er å anbefale, men etter sex så går eg med vondt i fleire timer etterpå. Trykkande følelse som er svært ubehagelig.Er det fleire som har det som meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisan!

Jeg har det akkurat på samme måte som deg. Vi har veldig lite sex for tiden og jeg tror plagene hadde vært mindre om vi hadde gjort det mer regelmessig. For tre uker siden hadde vi sex og jeg fikk kynnere etterpå og tyngdefølelse i magen. Men det gikk omsider over. Da vi hadde sex igjen for litt over en uke siden holdt det på hele natten med den ene kynneren etter den andre. Magen var konstant hard og smertefull. Til slutt gikk det bakover mot ryggen og jeg tenkte at nå er vell fødselen i gang. Men det var den ikke:-) Snakket med jordmor om dette. Hun sa at det er livmoren som trekker seg sammen etter samleie der man har vært seksuelt opphisset. Det er ikke farlig å ha sex, men klart det kan sette i gang fødselen. Men har du ikke lenge igjen, spiller jo ikke det noe rolle. Jeg har tre uker igjen i morgen og vil prøve å ha sex når det er omtrent to uker igjen...er jo verdt å prøve...men orker ikke en natt med masse plager og kynnere som ikke fører noe sted hen. Skal jo ha krefter til fødsel og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...