Gå til innhold

Planlegger nr to! Men har dårlig samvittighet overfor jobben...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så irriterende at jeg skal føle det slik. Gutten min er født okt 05, og trenger søsken! :-) Men så startet jeg i et vikariat i våres, og det går ut august 08. Og jeg vil ikke la jobben i stikken.. De kan ikke få inn noen andre for noen mnd heller, og så er jeg redd svangerskap nr 2 blir som nr 1 = oppkast og kvalme og sykmelding i 7 mnd....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æ skjønne godt at du har litt dårlig samvittighet, men du må gjøre det som e rett for dæ og din familie! Om noen år e de viktigere for dæ at du har et lite gull, enn at du va "grei" me jobben!

Lykke til=))

Skrevet

Jeg er i en lignende situasjon som deg, men vi har valgt å bli gravide nå uansett.

Om svangerskap nr.2 skal bli likt det første kan man ikke vite og det får vi nesten ta som det kommer. Jeg var fullt sykemeldt fra 5 mnd med nr.1.

Skrevet

Nei og nei, jenter! Dette er da ingenting å ha dårlig samvittighet for!

Det er en viktig samfunnsoppgave å bære frem og føde barn, dere jobber jo til gode for alle kollegaer som skal ha pensjon om 20 år. Jeg har selv arbeidsgiver rollen og er bare glad når medarbeidere får barn, skulle bare mangle. Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...