Gå til innhold

Termin i dag - noen tips..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så utrolig sliten og føler meg rett og slett drittlei av svangerskapet.

Føler ikke på meg at noe skal skje i dag og lurer derfor på om noen har noen harmløse tips på hvordan man kanskje kan hjelpe til litt selv for å få det hele i gang...Ikke sex, det orker jeg ikke..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg har også termin i dag. Jeg prøvde allt i mitt forige savngerskap, men det hjalp ikke stort dessverre....

Jeg er også rimelig lei og prøver å røre på meg så mye som mulig, kanksje det hjelper denne gangen.....;o)

Lykke til med deg!

Skrevet

Henger meg på her jeg også....termin i dag og INGEN tegn til at det skjer noe.Prøvde å gå masse i går, men det ga meg bare utrolig vondt i bekkenet (har vært veldig bra fra BL siden hodet festet seg i starten av uka, men gjorde vondt verre i går) Har prøvd sex i forigårs uten at det hjalp. Er oså utrolig sliten å lei, så bruker tiden til å lese og sove mye...

Sover nesten ikke om natta, så da blir det en liten dupp på dagen! Krysser fingrene for oss alle tre....det må jo bare skje noe snart ;-)

Skrevet

jeg har også termin i dag=D

prøvde med sex i natt, fikk sammentrekninger, men de ga seg i 6 tiden i morges...=(

i dag skal jeg gå en tur, å så skal jeg vaske hus, og så skal jeg avslutte med sex! håper det gjør susen!

Skrevet

Termin idag jeg også... og null tegn foreløpig.. venter og venter! jordmor sa på torsdag at noe sikkert skjer iløpet av et par dager... og det satt jo virkelig igang ventefølelsen da! Hun tøyde livmorhalsen også.. så moden er jeg, men ungen må jo også ville ut da!

Skrevet

jeg har og termin idag.... men ingen tegn enda på at noe skal skje..

hehe.. skal få med mannen på en hyrdestund ikveld.. så får vi seom det hjelper :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...