Butterfly_Flip Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 Nå kjøper jeg str. 74 til han. Det er jo litt stort, men det går ann å brette opp armene litt. Men jeg tok meg selv i å se på klær i str. 50-56.. Drømte meg liksom litt bort i de klærne. Hehe.. jeg føler ikke at jeg er blitt noe særlig baby syk enda igjen.. men men... Kansje jeg begynner å bli det. Veninna mi fikk nettopp baby... Min er 8 mnd nå...
Tommage♀♂ Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 Min ble 4 mnd i går, og klærne i str 68 begynner å bli litt knappe, så skal ut på handel neste uke, str 74 og 80 tar jeg da. Uff, er en skam i tenke fra alle babyklærne han vokste så fort i fra!
Butterfly_Flip Skrevet 4. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2007 Er babyen din stor da? eller er det bare min som er liten??
Yo&La+spire Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 Gjorde akkurat det samme idag:) Gikk å drømte blant pittelille 50 str klær på lindex....og mi er bare snart 5 mnd! Kjenner eg blir litt babysyk igjen eg, men vi venter nok en god dtund til ja:) Mi bruker også 74...selv om det er litt stort. Noe 68 passer enda.
Tommage♀♂ Skrevet 4. august 2007 #5 Skrevet 4. august 2007 Han er nok litt over gjennomsnittet stor, var 65cm på 3 mnd kontrollen... Regner med det flater ut snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå