Gå til innhold

Haukeland sykehus...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om det er noen som skal ha keisersnitt i nærmeste fremtid??? Jeg skal ha 13.august og d hadde vært koselig å blitt kjent med andre i samme situasjon...

 

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne bare ønske jeg kunne få keisersnitt på KK jeg og.. :-(

Men lykke til til deg, absolutt ikke lenge igjen!! :-))

Skrevet

huff... d var langt fra gøy å høre, ja det er mange som sliter med å få igjennom d en trenger for å føle seg trygge...Jeg var en av de jeg og før jeg møtte en lege med respekt som forstod meg... Trist å vite at d skal være så utrolig vanskelig...

 

Klem

Skrevet

Jeg skal og ha planlagt ks på Haukeland, men det er ikke før 6 september da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...