Gjest Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 slik at jeg skal få rydde litt og vaske leiligheten...vi skal flytte.. men jeg kan ikke si jeg har no særlig lyst...vil mye heller bimme... hihhi... men må nok ta i et tak...
Gjest Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 hehe rydding og vasking er kjeeeedelig... men nå skal dere snart inn i ny og fin leilighet da=)
Gjest Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 jaa...huff...er sliten nå...og har ikke begynt på vaskinga engang.. har pakka ned det meste av ting vi ikke bruker...stua er full i boss sekker nå.. ser helt for jævlig ut her.. men men...har jo bare to rom,stua og badet å vaske da.. men problemet er å få pakket ned alt.. boooooring...
Gjest Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 hehe ja er kjipt... men går fort når du først er kommet igang... pakke ned på kjøkkenet er nok det kjipeste da...
Gjest Skrevet 4. august 2007 #5 Skrevet 4. august 2007 syns du det?? nei det går som en drøm det..er heller det rommet som ikke funker som noe annet enn kott...DET er et helvette å pakke ned.. grattis som høygravid forresten
Gjest Skrevet 4. august 2007 #6 Skrevet 4. august 2007 takk takk =) uff ja jeg haaaater å pakke ned fat og kopper... klær er lettest, bare å slenge det i kofferter... obs obs: når du skal pakke ned klær, så putt dem i svarte bossekker og putt støvsugern nedi etterpå, så blir det vakuum og tar mye mindre plass =)
Gjest Skrevet 4. august 2007 #7 Skrevet 4. august 2007 hehe ja fikk det tipset her om dagen men kom jo ikke på det her om dagen da jeg pakka klærne.. så søppelsekkene er teipa igjen...gidder ikke åpne dem igjen...:S
Gjest Skrevet 4. august 2007 #8 Skrevet 4. august 2007 hiohi =) jaja... nå skal jeg spise sjokolade... namm!!!! =)
Gjest Skrevet 4. august 2007 #9 Skrevet 4. august 2007 det har jeg gjort.. hihih.. nam nå står grandisen i ovnen,må jo ha mat mellom alt pakkingen
doffine Skrevet 4. august 2007 #10 Skrevet 4. august 2007 Jeg bare føler sååå med deg Kine.. Pakke, vaske, flytte og bo i pappesker.... grøsser ved tanken. Vet desverre litt for godt hvordan du har det. Men det blir jo koselig å komme seg til ny leil da:-)))
Gjest Skrevet 4. august 2007 #11 Skrevet 4. august 2007 jaa gleder masse...eneste som var et skår i gleden er at det er en kjellerleilighet(ikke no galt i det) med sånne små vindu vet du..sånne helt oppi taket.. likte ikke det så mye.. men det var 6 vindu da.. så det kommer jo lys inn...
doffine Skrevet 4. august 2007 #12 Skrevet 4. august 2007 da får du jo ikke hengt opp store flotte fine gardiner jo:-)))) tihi... Er jo kjedelig når det er sånne små vinduer da.. blir lissom ikke helt det samme når det er sånne små vinduer. Men er det den leil dere får lov å male og gjøre som dere vil med omtrent?
Gjest Skrevet 4. august 2007 #13 Skrevet 4. august 2007 nei nettopp....det er trist..men skal henge opp sånne liftgardiner,det er jo tøft... joda,fikk male,så vi skl male i lyse farger så det blir lysere
doffine Skrevet 4. august 2007 #14 Skrevet 4. august 2007 liftgardiner er kjempekoselige:-))) Vi bodde på ettroms før vi kjøpte leil i fjor. Og jeg har kun lette og lyse gardiner. For før måtte jeg ha tunge gardiner hele tiden, for å ikke få inn sola halv seks om morran, vil jo sove litt lenger lissom:-)) Også hadde vi så nyskjerrige naboer, så jeg måtte alltid ha gardiner forran vinduer. Fikk ikke lov å henge opp persienner:-(( Men er jo supert at dere fikk male. Da kan dere ha de fargene dere selv vil ha:-)) tihi...
Gjest Skrevet 4. august 2007 #15 Skrevet 4. august 2007 åååå kjedelig med sånne forhold da? huff.. jaaa,eneste kriteriet han hadde var at det ikke ble sånne crazy farger.. vi skal male hvitt,eller offwhite.. og han vinner jo bare på det liksom.. spesiellt med de fargene som er dernå..hahaha
doffine Skrevet 4. august 2007 #16 Skrevet 4. august 2007 kan du ikke spraymale litt knall rosa og ha noen neon grønne lister?? hahahaha... og kansje ha en vekk som bare er neon grønn:-)))))) glis... vi har lys lys varm grønn i gangen vår, og har faktisk kaffe latte i alle andre rom. Er ganske behagelig farge.. men jeg er så lei. Har lyst å male stua i mognolia.. er en slags kremfarge:-) men er jo det tiltaket for å male:-(( og nå orker ingen av oss å gjøre det... så blir nok nermere jul:-)
Gjest Skrevet 4. august 2007 #17 Skrevet 4. august 2007 heheja jeg er nok ikke helt viten om hva jeg har begitt meg utpå.. heh..har ikke malt noe før...
doffine Skrevet 4. august 2007 #18 Skrevet 4. august 2007 det går så fint atte... bare husk å kjøp sånn maskeringsteip til lister. Så du slipper unød søl på det... hehehe... og dekk til gulvene med plast:-) Jeg er nemlig en stor gris med malerspannet... og får ikke lov å male av sambo. Jeg er ram til å ha for lite maling på rullen, og gni for hardt på veggen, så det spruter over hele meg og andre...glis... hehehehe
Gjest Skrevet 4. august 2007 #19 Skrevet 4. august 2007 HEHE ja du skal se at det blir det samme her.. hihi.. gruer meg til all den jobben..huff..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå