Gå til innhold

er det bare ungen min som har dilla på TRAKTOR TOM???

Anbefalte innlegg

Skrevet

føler ingen andre har hørt om det engang! Å må på nette for å kjøpe dvd å leker o.l.... ingen som selger i butikken jo :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm..aldri hørt om traktor tom!

hvor fant du han? :)

Skrevet

gjikk på playhouse disney, åsså gjikk det på tv 2... men var på playhouse disney jenta mi så det :)

Skrevet

Neida, har en sønn som også elsker traktor tom, men jeg føler også at ingen andre har hørt om det når jeg forteller om det. Vi har 3 DVD filmer som jeg har fått bestilt via en leketøysbutikk. Han sier at babyen i magen til mamma skal hete Fie hvis det er jente, for det heter hun dama på filmen..

Skrevet

fie? hehehe... så søtt! har 3 dvd'er vi også... bestillte på nettet...

har du sett noen leker noen plass? i butikk el norsk nettside?

så gøy at andre også kjenner til tom ;D

Skrevet

Har lett litt etter det, men har bare funnet filmer og bøker..

Skrevet

irriterende alså.... ser de har masse fine leker på danske og engelske nettsteder.. men ingen i norge..! Blir så dyrt å bestille fra utlandet når alle gebyrer o.l blir lagt til :(

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Min er også BARE interessert i båter og biler...tror ikke han har veldig mange andre leker enn biler egentlig...og både traktor tom og gråtass er kjempestas da...

Jeg vet at de har de lekene i Nederland, forholdsvis billig, men så det i butikkene der, og ikke på nettet.

Lykke til med letinga

Skrevet

har 4 filmer og bøker og div vi! vi har fått kjøpt noe ev det på Norli og noe på Kremmertorget. på ebay.com får du jo kjøpt litt forkjellig. vi har et service derfra med disse forskjellige figurene. får de på lydbøker også:)

Skrevet

de butikkene du har vert å handla i... tilhører de en kjede??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...