strekkmerketrollet Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 føler ingen andre har hørt om det engang! Å må på nette for å kjøpe dvd å leker o.l.... ingen som selger i butikken jo
line_n & sara Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 hmm..aldri hørt om traktor tom! hvor fant du han?
strekkmerketrollet Skrevet 4. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2007 gjikk på playhouse disney, åsså gjikk det på tv 2... men var på playhouse disney jenta mi så det
Nelly79 Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 Neida, har en sønn som også elsker traktor tom, men jeg føler også at ingen andre har hørt om det når jeg forteller om det. Vi har 3 DVD filmer som jeg har fått bestilt via en leketøysbutikk. Han sier at babyen i magen til mamma skal hete Fie hvis det er jente, for det heter hun dama på filmen..
strekkmerketrollet Skrevet 4. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. august 2007 fie? hehehe... så søtt! har 3 dvd'er vi også... bestillte på nettet... har du sett noen leker noen plass? i butikk el norsk nettside? så gøy at andre også kjenner til tom ;D
Nelly79 Skrevet 4. august 2007 #6 Skrevet 4. august 2007 Har lett litt etter det, men har bare funnet filmer og bøker..
strekkmerketrollet Skrevet 4. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. august 2007 irriterende alså.... ser de har masse fine leker på danske og engelske nettsteder.. men ingen i norge..! Blir så dyrt å bestille fra utlandet når alle gebyrer o.l blir lagt til
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 4. august 2007 #8 Skrevet 4. august 2007 Min er også BARE interessert i båter og biler...tror ikke han har veldig mange andre leker enn biler egentlig...og både traktor tom og gråtass er kjempestas da... Jeg vet at de har de lekene i Nederland, forholdsvis billig, men så det i butikkene der, og ikke på nettet. Lykke til med letinga
bomper`n Skrevet 4. august 2007 #9 Skrevet 4. august 2007 har 4 filmer og bøker og div vi! vi har fått kjøpt noe ev det på Norli og noe på Kremmertorget. på ebay.com får du jo kjøpt litt forkjellig. vi har et service derfra med disse forskjellige figurene. får de på lydbøker også
strekkmerketrollet Skrevet 4. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 4. august 2007 de butikkene du har vert å handla i... tilhører de en kjede??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå