Heidi med to gutter + spire Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 har akkurat klippt håret på gutten min! det vokser sinnsykt fort! har stusset det to ganger allerede! Kan jo ikke se ut som en jente heller! Har nå lik frisyre som pappa``n sin...... he he
pupp-pupp-7up Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 hehe jeg har klippet min flere ganger og nå er det nok på tide igjen. Rart hordan de forandrer seg med og uten hår hihi
PopUp Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 Hehe, her er det bare litt dun ;o) Rart så forskjellig det er...
Koala *g07* Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 Såpass ja, er her det så vidt det er litt hår. hehe blir nok ikke noe å klippe før han er hvertfall 1 år, om da en gang!
Diva Muffin Skrevet 4. august 2007 #5 Skrevet 4. august 2007 Jeg måtte klippe håret på klumpen min da hun var en knapp måned gammel, og begynte å bli svett
Anonym bruker Skrevet 4. august 2007 #6 Skrevet 4. august 2007 jeg fikk baby med hårmanke som ingen på sykehuset hadde sett maken til;o) Men nå har både jeg og min familie mye hår på hodet, da...Har stusset håret noen ganger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå