dritgrei hei hei! Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 si at det bare er 100 stk og at vi er glad i dem og at de er gald i oss og at de ikke syns det er teit at jeg har holdt på så ålenge med denne festen og at de ikke syns at ting er teit.... si det da snulder..... (trøste småen er helt klart din oppgave nå) :-)
Reveenka Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 Siden Snulder ikke er her akkurat nå, så kan jeg si det istedet: Det er bare hundre stykker, og alle gleder seg med dere og til bryllupsfesten - som jeg er sikker det kommer til å gå gjetord om! All omtanken som ligger bak vil gjennomsyre hele selskapet! Særlig kommer sangen din til å gjøre stor lykke - og kaken fra Dailis vil være perfekt!!! Det blir en flott, flott dag med gode venner og familie som er glad i dere! c",) Klemklemklem!
♥Snulder Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 Kjære Småen!!! 100 gjester som er glad i dere og som dere er glad i .... det er da ingen ting!!! Som Reveenka sier så har du holdt på med denne festen lenge for å gjøre den perfekt for akkurat disse 100 personene!! Og det er det de vil huske og sette pris på!! Det blir en nydelig dag for dere alle!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå