Gjest Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 Hei. Hadde første kontroll i uke 9. Da tok legen blodtrykk, leverte urinprøve og så tok de blodprøver. I dag er jeg 14+0 uker. Har lyst å gå til jordmor også, men det er det ikke her i kommunen, så må til nabokommunen. Og hun er på ferie til uke 33. Da eg jeg 15+2 ( og det er jo første arb. dagen hennes, får sikkert ikke time så fort) Er det meningen at neste kontroll skal være ordinær ultralyd, eller bør jeg få meg en kontroll før det? Har jo så mange bekymringer... Har fått time til ultralyd i når jeg er 18+3...
twoboys & a girl Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 Var hos jordmor i uke 9. Ul i uke 17-18 og jordmor i uke 20. Sist gang gikk jeg hver mnd. Søstra mi går til kontroll hver mnd, så det kommer ann på hvor du bor.
pandabjørn Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 jeg var til første kontroll hos legen og tok innvendig ul da jeg var 8 uker.. såvar jeg hos jm i uke 14,18,22 så skal jeg til jm igjen i uke 26..går en gang i mnd til henne...synes det er bedre enn å gå til min fastlege.. for jm har ul apperat og jeg kan få så mange ul jeg vil ) noen går ofte andre ikke så ofte til kontroll..kommer ann på hvor man bor og hvilken mulighet man har.....
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 jeg var hos legen i uke 6 og hos jordmor i uke 13, og 20, skal tilbake nå i uke 26... ville bestillt meg en time til jordmor eller lege før ul var jeg deg, greit å få avklart ting man lurer på osv=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå