Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 IKM Mandag 27 august: Glajent@ - Mannen rekker vel ikke hjem til el om han bestemmer seg for å prøve...=( ******************************************************* Tirsdag 28 august: ******************************************************** Onsdag 29 august: ******************************************************* Torsdag 30 august: ******************************************************* Fredag: 31 august: Klar for nr. 2. ******************************************************** Lørdag 1 september: ******************************************************** Søndag 2 september: ********************************************************
ambumamma Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 IKM Mandag 27 august: Glajent@ - Mannen rekker vel ikke hjem til el om han bestemmer seg for å prøve...=( ******************************************************* Tirsdag 28 august: ******************************************************** Onsdag 29 august: ******************************************************* Torsdag 30 august: ******************************************************* Fredag: 31 august: Klar for nr. 2. ******************************************************** Lørdag 1 september: allegodetingER3! ******************************************************** Søndag 2 september: ********************************************************
Liaes Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 IKM Mandag 27 august: Glajent@ - Mannen rekker vel ikke hjem til el om han bestemmer seg for å prøve...=( ******************************************************* Tirsdag 28 august: ******************************************************** Onsdag 29 august: ******************************************************* Torsdag 30 august: liaes ******************************************************* Fredag: 31 august: Klar for nr. 2. ******************************************************** Lørdag 1 september: allegodetingER3! ******************************************************** Søndag 2 september: ********************************************************
Siss75 Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 IKM Mandag 27 august: Glajent@ - Mannen rekker vel ikke hjem til el om han bestemmer seg for å prøve...=( ******************************************************* Tirsdag 28 august: ******************************************************** Onsdag 29 august: Siss75 - 17pp ******************************************************* Torsdag 30 august: liaes ******************************************************* Fredag: 31 august: Klar for nr. 2. ******************************************************** Lørdag 1 september: allegodetingER3! ******************************************************** Søndag 2 september: ********************************************************
Bomsedeisi Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 Dytter litt til jeg. Har EL i disse dager og den skal sitte denne mnd. det er bestemt
ambumamma Skrevet 14. august 2007 #7 Skrevet 14. august 2007 el rundt helga jeg tror jeg og jeg håper så innderlig den sitter da, for jeg klarer ikke vente mer. må kanskje ta noen el tester snart nå da:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå