Anonym bruker Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 noen andre som syntes at magen er hardere om morgenen? når jeg våkner, og kjenner på magen, unner navelen... så syntes jeg den kjennes hardere ut enn senere på dagen.. hmm... er i uke 17!
Gullet og frøet <3 FØDEKLAR <3 Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 Magen min er steinhard hver dag jeg våkner. Jeg er 22+1 nå, men har kjent dette siden uke 17-18.. Vet ikke hvorfor det er sånn, men har hørt at det er helt normalt:)
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 Magen min er også skikkelig hard når jeg våkner, men jeg vet det er normalt, og synes egentlig at det bare er koselig
Anonym bruker Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 Dere vet at dette er kynnere?? Jeg lurte også på dette, var kjempebekymret, trodde barnet var dødt og hadde fått rigor mortis!! Ringte hysterisk til min fastlege. Hun sa at det sikkert var noe m tarmsystemet. Dustelege, det er jo kynnere og det fikk jeg vite 6 uker senere av en annen lege. Mange rare leger ute og går, min kan dere få billig.
Luna** Skrevet 4. august 2007 #5 Skrevet 4. august 2007 Slik har jeg det også. Jordmor mente det kunne komme av at musklene slappet av, samtidig som blæra var som regel klar for tømming om morgenen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå