miss*tupsi Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 Hei:) jeg drar til syden i morgen, og kom til å tenke på en ting? kan jeg ligge litt på magen når jeg soler meg? eller bare på ryggen og siden? de solsengene er jo litt harde da.. noen som vet? Er i uke 17 nå..og går over til uke 18 mens jeg er der.. på forhånd takk:)
Ranveig R Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 Du kan ligge på magen så lenge det ikkje er ubehagelig/vondt for deg, berre prøv deg fram. God tur )
twoboys & a girl Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 Jeg ligger på magen i blant, er 19 uker. Men snur meg vist det blir vondt eller ubehagelig.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 heii! Jeg var i syden for noen uker siden, da var jeg 17 uker på vei. Tips til deg er å kjøpe deg en flytemadrass som du kan ha ved sengen, og den er kjempe god å ligge på på magen,gir etter mye:)jeg brukte solsengen til å sole mage og madrassen til ryggsoling:)funket flott!!God tur!!!
Amanda- Skrevet 4. august 2007 #5 Skrevet 4. august 2007 jeg er snart 28 uker på vei.. jeg sover på magen hele natten stort sett,,. men merker at nå har jeg problemer etterhvert.. hehe.. begynner og bli stor etter hvert,,. hehe
*1+1=2 små* Skrevet 4. august 2007 #6 Skrevet 4. august 2007 ligger en del på magen jeg og er i 25.uke og får egentlig alltid beskjed av den lille når det blir for trangt og da pleier jeg å legge meg på siden/ryggen igjen
majsenna™ Skrevet 5. august 2007 #7 Skrevet 5. august 2007 Da mamma var gravid med meg gravde pappa et hull i sanden under håndkleet så hun kunne ligge på magen og sole ryggen uten at det ble ubehagelig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå