Gå til innhold

Fødsel og underlivsopp


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer bare på om det blir gjort noe spesielt under fødselen visst det viser seg at man har sopp? jeg er i uke 35 nå og tror jeg begynner å få sopp, klør en del der nede ja... Hva er det greieste jeg kan gjøre for å prøve å bli kvitt det før fødselen starter. Hadde vært litt pinlig å møtt opp på føden med sopp :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpt canesten på apoteket! Da skal det gå vekk i løpet av noen dager..

Skrevet

Som hun andre skriver, kjøp canesten. MEN! ikke bruk den innføringshylsa - eller hva den heter, men bruk fingrene til å føre inn stikkpillen i stedet. Men dette står jo i bruksanvisningen

 

Uansett tror jeg ikke legene ser noe ille på det at du hadde møtt opp med sopp, sopp er ganske vanlig å få når man er gravid. Men er jo bedre å bli kvitt det enn å gå rundt med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...