Anonym bruker Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 Stemmer denne? http://www.discount-hotel-buchen.de/trivia/baby.php Sjekket på min to forrige svangerskap, og den stemmer.
enpå3ogenpå1 Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 den kinesiske kalenderen ja. Hvis jeg skal regne fra siste mens første dag, stemmer det - da får jeg gutt (og det har vi sett på UL). Men jeg hadde positiv EL test 1 mars, og mars tilsier jente..... så hvis det er fra selve befruktningen så stemmer det altså ikke. Men hvem vet vel eksakt NÅR det skjedde egentlig?
pandabjørn Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 det stemmer ikke hos meg for jm sier 90% at det blir ei jente denne gangen, og på testen står det at jeg venter gutt.....
3småskatter:0) Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 Testen viser at jeg får jente og på ultralyden viser det seg at det mest sansynlig blir jente..... Jeg tror egentlig dette er ganske tilfeldig men det er jo kjekt å se for gøy da:0)
Tigermor. Skrevet 4. august 2007 #7 Skrevet 4. august 2007 Rart, har prøvd flere varianter av den kinesiske fødselskalenderen og de sier at jeg skal ha en gutt, men denne sa jente på både dette svangerskapet og det forrige. Fikk gutt sist og venter en ny gutt nå =)
Ranveig R Skrevet 4. august 2007 #8 Skrevet 4. august 2007 Stemte på meg, både på dette svangerskapet og forrige. Men det er jo umulig å vite når babyen blei unnfanga (spesielt når ein får flytta terminen på ul), men når eg rekna unnfangelse 14 dagar etter første dag i siste mans stemmer det altså.
twoboys & a girl Skrevet 4. august 2007 #9 Skrevet 4. august 2007 Hvorfor får jeg annen hver gang gutt og jente på alle testene? Ul viste en gutt. Denne testen sier jente.
poca og Krapylet Skrevet 4. august 2007 #10 Skrevet 4. august 2007 stemmte ikke her. det sa jente ,men vi venter gutt:) da tok jeg både utfra siste mens ,og befrukningsdag.
♥Mamma`n til lille Kasper♥ Skrevet 5. august 2007 #11 Skrevet 5. august 2007 Gutt på tester på nettet og gutt sa jordmor da vi var på ul på sykehuset i uke 18
Gjest Skrevet 5. august 2007 #12 Skrevet 5. august 2007 stemte her,men på alle andre kinesiske kart har jeg fått jente
Rakri Skrevet 5. august 2007 #13 Skrevet 5. august 2007 Stemmer på meg, både forrige gang og nå. Stemmer på begge jentene til søstra mi også ;-)
Gjest Skrevet 5. august 2007 #14 Skrevet 5. august 2007 Denne er den første som har stemt på begge mine. Men jeg skjønner ikke helt. For den kinesiske f.kalenderen her på BIM og babyverden sa gutt denne gang, ringtest sa gutt - men jm er helt sikker på at det er jente. Illustrerte hvordan det skal se ut om det hadde vært gutt, så rimelig sikker på at det er jente inne her. Synes det er rart at f.kalenderen sier så forskjellig jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå