Gjest Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 han ble rørt... syns så synd på han .. må jobbe og slite på bursfagen sin,og ikke kommer han hjem til oss heller.. *sukk*
pandabjørn Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 har han blitt frisk i hånden sin nå da ? for det var han som hadde skada hånda si og var sykmeldt noen dager.. synd at han ikke er hjemme på bursdagen sin da
Gjest Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 han jobber som kokk,så jeg fikk laget et forkle med bilde av marcus på med skriften: jeg har verdens beste pappa,som lager verdens beste mat :DDD
Gjest Skrevet 4. august 2007 #5 Skrevet 4. august 2007 joda fingeren er helt frisk den nå han måtte jo få antibiotika å greier,som han GLEMTE å hente på apoteket.. herergud... hehe
pandabjørn Skrevet 4. august 2007 #6 Skrevet 4. august 2007 huffda godt at fingern er bra nå uten antibiotika da...... passer du ikke på mannen din at han tar pillene sine hihi...??
Gjest Skrevet 4. august 2007 #7 Skrevet 4. august 2007 hehe nei.. neida..men han sa det ikke til meg heller at han hadde fått resept..han er så UTROLIG distre at det er ikke morsomt engang..
pandabjørn Skrevet 4. august 2007 #8 Skrevet 4. august 2007 min mann er også veldig distre mange ganger så jeg får helt fnatt hehe.. han spørr hele tiden hvor er nøklene mine, lommeboka, genser osv får helt noya noen ganger for han husker jo aldri hvor han legger ting !
Gjest Skrevet 4. august 2007 #9 Skrevet 4. august 2007 åååå det er så irriterende..vertfall mht regninger.. han har ike noe hast med å betale liksom,mens jeg hater å ha sånt hengende over hodet mitt.. igår fant jeg begges mobil regninger i en skuff..hallo????? jeg hadde glemt de om jeg ikke hadde funnet dem..det samme hadde han.
pandabjørn Skrevet 4. august 2007 #10 Skrevet 4. august 2007 heldigvis så er det jeg som betaler våre felles regninger, og jeg må si ifra til han at han må betale sine regninger til tiden..som regel går det bra..jeg fører regnskap for både han og meg så jeg ser hva han bruker penger på også.....) kan man ikke legge regninger på forfall når man får de i posten da! for da slipper man å tenke på å betale regningene..
Gjest Skrevet 4. august 2007 #11 Skrevet 4. august 2007 jaaa ikke sant.?? men han mener det ikke er nødvendig,og siden vi betaler med hans nettbank så.. men så har han gitt meg ansvar for å betale de..'heh.. han er noe for seg selv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå