Gå til innhold

når avtar faren for krybbedød? u/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

leste i går at de fleste tilfeller skjer mellom 2.-4 mnd og at faren avtar etter 4mnd

Skrevet

Usj, hvorfor måtte jeg lese dette nå som datteren min er 2 1/2 mnd, kommer til å ha angst i halvannen måned nå... :(

Skrevet

Min er 9 uker.. så jeg har samme angsten...

Skrevet

huff da..:(

det var ikke meningen da...

men vet hvorda det er..jeg kan sakte men sikkert slappe litt mer av..

må hele tiden inn å sjekke at han puster..

han angst for å våkne opp om morgenen å finne han livløs i senga..

går klokka over halv ni om morgenen er jeg oppe som et lyn fra klar himmel..

Skrevet

samme her ... i går forsov hun seg.. jeg ble helt sjokka...

men det går lettere om vi sover i samme seng faktisk.. for da hører jeg henne og våkner fortere...

så kan ekspertene si hva de vil.. føler meg mye tryggere sånn.

Skrevet

ja gjør det som er best for deg du..

jeg får ikke sove om jeghar han i senga..

føler ikke jeg kan utfolde meg..haha ;)

må liksom ligge så rolig,og jeg sover IKKE rolig..

Skrevet

Vi har henne i senga vår, jordmødrene på sykehuset sa at det var tryggest sånn, for dersom det skulle skje noe ville de nesten alltid komme med noen lyder først, så da våknet vi av det. Jeg merker ihvertfall at jeg blir innmari stressa av å ha henne sovende langt unna meg, da må jeg liksom fly og sjekke på henne hele tida...

Skrevet

Samme her simsala.. Jeg får helt spader av at hun er i senga si. da får jeg ikke sove ordentlig og har skikkelig angst når jeg våkner..

Så da står jeg opp og tar henne i senga og så legger vi oss..

eneste "problemet" er at hun flytter seg inntil meg og lagersugemerker og kloremerker i ansiktet mitt hehe

Skrevet

Hahha her i huset ligger ingen rolig, i alle fall ikke ungen! :D

Skrevet

vi har han på rommet vårt da,i senga si,er ikke langt fra senga heller,helt i fotenden liksom..

hører han godt..:)

grøsser ved tanken..

Skrevet

baba snorker endel.. men det er ikke alltid hun gjør det og ikke alltid jeg hører henne.. og da blir jeg så redd.. er skrekken det der

Skrevet

vet hva du mener..

har fått noen støkk ja..

han snorker litt han her også,men ikke mye...så lå jeg i senga en kveld,og kom plutselig på at jeg ikke hadde hørt han på en stund.

lå leeenge å hørte etter og fikk til slutt helt panikk..så kom det et sukk...åååå det var det herligste sukket jeg har hørt i mitt liv..

huff..

Skrevet

haha, slik holder lille her på også, men har ikke fått sugemerker ennå da:)

Skrevet

min er jo et sovedyr.. og hun blir avogtil sulten... men iblant hekter hun seg fast på nesa mi.. så tror nesten den er like god som flasken jeg.. :P

Skrevet

ja det er superkos..

og ja kine.. det er alltid så sykt godt når de lager sånn små grynt etter å ha vært stille lenge.. nå blir jeg ikke trygg av det lenger. må høre pusten inntil øret mitt..

og gjett om jenta vår er blitt kosepus.. ehehe

Skrevet

åå så herlig det må være- :)

marcus er ikke sånn,hehe..gleder meg til han blir stor nok til å vite hva kos er og koser tilbake når vi koser med han :)

Skrevet

han koser seg sikkert, det er jeg helt 100% på. hun her får jo bare kos overalt hvor hun går så jeg tror hun på en måte er blitt oppfostret på kos.. :P

merker en ting, hvis jeg har henne i sin seng en natt, er hun ganske umulius utover dagen

sover hun hos meg sover hun både lenger og er mye lettere å ha med å gjre.. tror du det er tilfeldig? jeg er liksom ikke sikker på hva de skjønenr

Skrevet

hun er jo vant til mamman sin ;)

klart hun merker du ikke er der da..:)

hun koser seg nok ganske mye,og når hun plutselig ikke kjenner lukta av mamma lenger så blir hun nok urolig ja..

Skrevet

hvem skulle trodd at jeg ble så glad i babyen min :)

var så redd siste uken jeg, for at jeg ikke ville like henne osv.. ble helt sånn angret alt osv..

men så ble hun jo så kos :)

hvordan går det med marcus da?

Skrevet

hehe, min er snart 7 måneder og jeg sjekker fortsatt at hun puster. de med barn er aldri sorgløse :)

Skrevet

vet hva duu mener..jeg hadde det også sånn...

følte liksom ikke noe særlig for han..

men nå elsker jeg hele gutten..han er så nydelig ;)

du kan se på

www.kine-og-aprilgutten.piczo.com ;)

nå våkna gullet..:P

Skrevet

han er superfin :))) jeg tenkte på i graviditeten, da utsto jeg henne overhodet ikke, jeg hadde jo bare vondt og visste ingenting om dette.. men så skjedde alt så feil i mitt ks og da jeg våknet MÅTTE JEG HA BABYEN MIN! :D

nuuuudelige marcus

www.imogen.oceansbreeze.net er alicja sin :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...