Gå til innhold

Flere med mensmurring og "nålestikk" der nede? Takknemlig for svar..


Gjest

Anbefalte innlegg

Ja, da trer jeg inn i min uke 39 i dag...litt sliten og lei!!

 

Og de siste to - tre dagene har jeg hatt mensmurring i rygg og kjent magen stramme seg veldig en periode for så å gå vekk en stund...5 - 15 min imellom over en times tid...

 

Samtidig kommer det veldig ubehagelige stikk/ nedover i underlivet av og til både når jeg sitter og går.....kjennes ut som hun har tenkt seg ut ved å trykke...

 

Er dette modning?? Skal til jordmor til uka..

Dette er min 3 men kan ikke si å ha erfart noe slik tidligere - og ifølge jordmor kan 3 være tricky...man kan tro man skal føde mange ganger før en virkelig er der sa hun en gang....

 

Noen med erf??? Takknemlig for svar:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er også i uke 39 og har følt det samme denne uken, mensmurring og stikking. I tillegg er magen kjempehard og vondt, ikke i tak, mer konstant føler jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det slik jeg også. Dette er nr.3 og aldri oppleved dette før! Går og tror at fødselen er i gang hele tiden! Slitsomt! Med de to andre så kjente jeg ingenting før fødselen var virkelig igang! Hvor lenge skal dette vare før det skjer noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i uke 37 i morgen og har hatt d sånn nå i 2-3 uker!! Dette er også nr. 3, men husker ikke at d har vært sånn før! Håper virkelig at d er modning på gang.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette høres veldig kjent ut. Jeg har nå gått inn i min uke 42 (!) og har kjent sånne stikksmerter mer eller mindre de siste 4-5 ukene. Har forhørt meg med to forskjellige jordmødre og begge bekrefter at dette er modningsrier. Hos meg kommer det stort sett i perioder på inntil 1 time, eller enkeltvis, som lyn fra klar himmel.

Det positive er jo at vi vet at det modnes nedi der, så det er jo ikke smerter for ingenting. (Prøver å holde motet oppe ja..)

 

Lykke til!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har 3 dager til termin og kjenner helt det samme og har gjort det de siste dagene. Det kom skikkelige rier fredag kveld, med 20 min mellomrom som så stoppet opp utover natten.. ikke kjent noe siden (idag søndag- litt frustrerende da jeg var sikker på at nå kommer han!!). Dette er iflg lege/jordmor helt klart tegn på at kroppen forbereder seg og vi får bare være glade for at ting skjer:-) det betyr jo bare at det nærmer seg!! Lykke til jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...