Gå til innhold

ROOOPER på ka-ping!! (musebamse)


Anbefalte innlegg

Skrevet

hei,hei..prøvde å svare deg på PM,men tror innboxen din er full.

 

vel..da har jeg en rosa musebamse her;) så nå trenger jeg bare adr din:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

 

måtte bare svare på nicket ditt :)

eg trodde det var "Franquas" (eller noe) de sa i den reklamen... At det er navnet hennes...?? (?) hehe unnskyld viss eg e frekk... men eg tro d e mange som tror at d e glansvask han sier :)

Skrevet

hehe..ja hører de sier det er Francoie eller noe han sier..men...i mine ører sier han glansvask...og det er jo myyye kulere:p

Skrevet

jeg sender ka-ping linken, så du trenger ikke dytte lengre :)

Skrevet

da er jeg endelig på nett!!! og jeg har herved tenkt å starte egen fanklubb for "ro dæ ned glansvask" :D

 

Hvordan får vi kontakt? msn kanskje?

 

*rydde opp i pm-boksen min*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...