Gjest Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 hei,hei..prøvde å svare deg på PM,men tror innboxen din er full. vel..da har jeg en rosa musebamse her;) så nå trenger jeg bare adr din:)
Gjest Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 hei måtte bare svare på nicket ditt eg trodde det var "Franquas" (eller noe) de sa i den reklamen... At det er navnet hennes...?? (?) hehe unnskyld viss eg e frekk... men eg tro d e mange som tror at d e glansvask han sier
Gjest Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 hehe..ja hører de sier det er Francoie eller noe han sier..men...i mine ører sier han glansvask...og det er jo myyye kulere:p
rødhette* Skrevet 4. august 2007 #8 Skrevet 4. august 2007 jeg sender ka-ping linken, så du trenger ikke dytte lengre
selfangerkjerringa Skrevet 4. august 2007 #10 Skrevet 4. august 2007 da er jeg endelig på nett!!! og jeg har herved tenkt å starte egen fanklubb for "ro dæ ned glansvask" Hvordan får vi kontakt? msn kanskje? *rydde opp i pm-boksen min*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå