Gjest Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 Hei ! Vi skal se på hus på Nötteröy nå - vurderer å flytte ifra Bärum hvo vi nå bor. Hvordan er det m bhg plasser i Nötteröy og omeng ? Er det Steinerskole på Nötteröy eller er den inne i Tönsberg ? Takk Mvh
minst Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 Nøtterøy er stort da. Men er steinerskole på nøtterøy. Vet ikke hvordan barnehagedekningen er der.
Gjest Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 Tenker på området rundt Teie - Max 15 min fra sentrum og v sjöen! Vi skal se på 6 eneboliger neste uke ! )
fleskepupp Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 Det er nydelig på Nøtterøy. Steinerskolen ligger i Vestskogen som er veldig nær Teie. I følge kommunen er det full barnehagedekning her. Kjenner ingen som ikke har fått plass, men kjenner mange i Tønsberg som ikke har fått. Lykke til med hustitting og evt kjøp
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 4. august 2007 #6 Skrevet 4. august 2007 Det er kjempekoselig her på Nøtterøy=)=) Steinerskolen ligger, som nevnt over, i Vestskogen og det er ikke så altfor langt fra Teie. Men det tar en liten stund å gå altså, så hvis dere har små barn som må gå alene er det et stykke:) Det er jo overkommelig da såklart. hehe.. Det er 11 kommunale og 15 private barnehager (i ulike størrelser) her på øya, men jeg har ikke oversikt over barnehagedekningen. Lykke til!! Her vil dere trives
meg & to små vampyrer Skrevet 4. august 2007 #7 Skrevet 4. august 2007 Hyggelig der. Dere må ikke gå i fella som vi har gjort og flytte til Tønsberg om bhgplass er viktig for dere. Mange mange i kø her nå Steinerskole på Nøtterøy ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå