Gå til innhold

Vanlig å sovne når man blir sydd etter KS?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestemt meg for at pappaen skal få ha babyen når jeg blir sydd etter KS, men er det vanlig å sovne da?

"Problemet" er at jeg lurer på om jeg skal ha på meg linser eller briller.. men blir så ekkel på øynene om jeg sover med linser, men det er så upraktisk med briller ( i tillegg til at de har feil styrke og er skjeve)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, tviler på at du sovner... da måtte du isåfall vært veeeeldig trøtt:) Selve keisersnittet med sying og alt er jo over på ganske kort tid... :)

Skrevet

Sovne etter keisersnittet ? Eh... Må si jeg sovnet hvertfall ikke, lå bare å kikket på klokka og ventet på å få tilbake ungen min. Sov heller ikke på postoperativen, mye hormoner og følelser på en gang..

Prøv å ta på magen din etter du er sydd og ligger å hviler.. Det føles så rart, 'hvor er babyen min' på en måte..

Skrevet

Hva mener du med om det er vanlig å sovne? - Skal du ha spinal under inngrepet ?

Kan fortelle at jeg födte vaginalt og var så sliten at jeg sovnet mens jeg ble sydd. - Men lå 18 timer på födestuen för det ......

Derimot har jeg noen veninner som har tatt KS de som har hatt spinal (3 stk) har ringt meg bare time eller to efter forlösning. De som har hatt narkose har klart värt borte i flere timer efter forlösningen.

Uansett når man er inne til inngrep så trodde jeg det var vanlig at man ikke får ha linser.... Da det var snakk om at de måtte ta datteren min med KS for jeg lå så lenge m pressrier så spurte de om jeg hadde linser. Men kan jo variere fra legeteam til legeteam det da.

Lykke til :o)

Skrevet

JM sa at mange sovnet under sying! Når jeg ble sydd etter å ha født Lucas sovna jeg når jeg hadde spinal, men hadde jo vært gjennom en vaginal fødsel da og det tar vel på.

Både legen og anestesilegen sa jeg kunne ha linser!

Men da er det problemet løst, linser på meg!! så ser jeg hvertfall babyen min ;o)

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

Jeg ble lagt i narkose.. men våknet etter 15 min... Var v¨åken resten av dagen og fikk se datteren min 5 min etter jeg våknet :-)

Skrevet

Sovnet ikke under syingen, men sovnet på vei til postoperativ. Hadde ligget med rier i 30 timer før det ble keisersnitt og hadde fått infeksjon m/ feber, så ikke så rart kanskje. Men hvis det er planlagt keisersnitt så er du jo sikkert opplagt, og da tviler jeg på at du sovner : )

Skrevet

jeg sov ikke mens de sydde... pappan og jordmora var ute å stella og veide snuppa.. jeg og de som var igjen på operasjonssalen prøvde å gjette vekta på snuppa, for ho ble født 4 uker før tida, men var ganske stor likevel.. Så det ble ikke soving på meg før kvelden kom.. sov ikke på overvåkninga heller, der lå jeg to timer etter ks, men da kom pappan og snuppa tilbake :o)

Skrevet

Tror heller ikke du sovner. Jeg fikk beskjed om at alt av smykker og briller var forbudt, og spurte derfor spesielt om linser siden jeg er ekstremt nærsynt og helst ville se litt. Linser var ikke noe problem!

Skrevet

Jeg sov heller ikke. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...