Gå til innhold

Lakserolje......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle starte en lakserolje-tråd her i et forsøk på å få flytta de negative fra 3.tri og inn hit her de hører hjemme.

Vi er tre damer der inne som valgte å ta noen skjeer lakserolje i går kveld, men vi møtte motstand og sure miner. Ingenting galt skjedde for min del, kun tømming av tarmen i går kveld. Var på do kun to ganger. Og for den ene ser det faktisk ut at det hjalp; hun har reist på sykehuset nå.

SÅ DET SÅ, IKKE BARE NEGATIVT MED LAKSEROLJE NEI!!

Fritt frem, prøv det den som vil!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes dette er unødvendig av deg, da debatt om lakserolje ikke har noen ting å gjøre på en krangleside.

Dere må tåle å få andres mening om noe flere av oss har blitt advart sterkt mot.

Nei det er ikke BARE negativt med lakserolje. Les hva du selv skrev!

men det er flere tilfeller der det faktisk har store konsekvenser, oftest for mor, men også tilfeller for barnet!

Skrevet

Jaja, det er jo så mangt som er unødvendig her i verden.

Men hvorfor ikke ha en debatt om lakserolje også? Det krangles jo om så mye annet dumt også.

Stå på jenter, drikk olja deres!!! Det skal ikke jeg..........

Skrevet

Jeg tok 1ss m lakserolje 2 dager på rad for å prøve å få i gang min andre fødsel.

Første dagen bare tømte jeg tarmen, andre dagen gikk vannet 8 timer etter at jeg hadde tatt skjeen, og jeg hadde en kjempefin fødsel. Veldig rolig, 8 timer fra vannet gikk til bebisen kom.

Nå skal det sies at jeg hadde hatt modningsrier i 4 dager, pluss hadde 1cm åpning, pluss at jeg tok bare litt Lakserolje for å hjelpedet igang. Det var i tillegg min andre fødsel, så visste hva en fødsel gikk ut på, og var på overtid.

Jeg tror ikke jeg blir å gjøre det samme m neste fødsel, men nå er jeg bare 10 uker på vei. (Vet aldri hva man føler den siste mnden>.<)Likevel føler jeg at jeg var heldig sist, og vet ikke om jeg tør utfordre skjebnen neste gang.

Syns ikke førstegangsfødende skal ta det, siden man ikke har erfart hva en fødsel er, og hvis dere vil prøve det, burde dere være ganske sikre på at dere er moden, tar en liten mengde (du bøtter ikke nedpå en flaske liksom).

Det er som noen over her sier, ikke anbefalt, og hvis man velger denne løsningen, skal man være forsiktig og lese nøye igjennom HVA som kan være konsekvensene av å ta lakserolje.

Lykke til m fødselen uansett:))

Skrevet

Du var på overtid, hadde hatt modningsrier i 4 dager, og tror lakseroljen var direkte årsak til din fødsel?? Jah.. Hvor skal man begynne egentlig... Det kan ikke tenkes at ungen kanskje hadde kommet uansett??

Tror du bare skal begynne å ta daglige skjeer nå jeg.. så kanskje enda et barn slipper å få en godtroende dust av en mor!

Skrevet

Hahahaha<3

Ja, jeg tror lakseroljen hjalp til. Jeg sa ikke at den var en direkte årsak heller gjorde jeg.

*Ler*

Did i say i love you?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...