pea-in-the-pod Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 Sikkert dumt spm, men jeg er helt grønn... Bruker dere kun body utenfor bleien, eller har dere på underbukse over bleien først?
sprellemor Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 Hei. Jeg stakk innom en tur fra dib. Tulla vår er 15 mnder og det er først nå vi bruker underbukse over bleien. Frem til nå har vi bare hatt body. Vi har mer eller mindre sluttet med body for hun er så bajass på stellebordet at jeg gidder ikke å styre med de knappene mellom beina. :-) Og så er det jo ikke så kaldt ute. Begynn med bare body, du. Vet mange bruker body mye lenger enn oss. (Vi må ha på truse fordi i barnehagen tar de av tøyet når barnet skal legges. Har vi ikke noe utenpå beien da, er det fare for at hun tar bleien av. Det har skjedd en gang. :-) Gikk heldigvis bra.)
Persille,Smule og lille Trille Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 Du trenger ikke underbukse under body dersom du skal bruke papirbleier
twoboys & a girl Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 Brukte bare body over bleiene frem til han var to. Min lå heller ikke i ro på stellebordet, men han sto i ro på en benk eller gulv. Kneppet knappene over skuldrene så bodyen ikke skulle bli skitten når jeg vasket han. Bare et lite tips siden ikke alle tenker over at det går ann:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå