nurkimagen.com Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 har ei jeg kjenner godt som er fra et østeuropeisk land. Stadig vekk (til bursdager, jul) så får jeg pyntefigurer fra henne. Det er ikke min stil i det HELE tatt, så jeg har ikke satt noen av de fram. Vet liksom ikke helt hva jeg skal si til henne. Svigermor har brodert DET svære bilde til snuppa mi, et sånt "henge over senga" bilde. Per i dag er jeg så feig at jeg henger det over senga hver gang hu kommer, og tar det bort etter hu har dratt. (bor ikke her, så det er ikke så ofte). Skikkelig stygt gjort av meg... kan hende jeg virker utakknemlig, men jeg er ikke det altså. Det er bare det at jeg har innredet rommet til snuppa i en stil, og det blir totalt kræsj med broderte STORE bilder av en jente som ber aftenbønn.. Hva gjør dere med gaver dere ikke liker?
Rogalandsjente -og lillegull:) Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 Hehehe legger det i kjelleren eller kaster det og kommer med tåpelige unnskyldninger i ettertid, men de svære trusene og sokkene jeg får av farmor hvert år, de blir levert til min mor )
Mammasin Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 Uff, nå fikk jeg et stikk av dårlig samvittighet.. Da hun ble født kom en Oldemor med en diger tivoli-bamse...den var så grell og luktet røyk.. Uff..vi sa d0et gikk hull på den og ,at alt fyllet kom ut..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå