Gå til innhold

Termin i dag.


nybebis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Riktig god morgen:o) Ja, så var du på termindatoen også, uten at noe skjer... Her skjer det fortsatt ingenting heller, til tross for termindato i går. Ser at mange har "tegn" på at noe skal skje, mensmurringer, vondt i ryggen, mye kynnere osv, men hos meg - ingenting. Trøster meg med at slik var det sist også - ingen tegn før jeg plutselig lå der og hadde rier:o) Krysser fingrene for at vi "modnes" i løpet av noen få dager; har ikke veldig lyst til å vente to uker til med å få hilse på gullgutten!!! Ha en fin lørdag - KAN jo fortsatt rekke å få på termindatoen du da:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi får håpe det blir i løpet av denne uka ;o)

Jeg har egentlig hatt mensmurringer og masse kynnere i over en uke nå, men ingen rier.. Av en eller annen grunn har den 6.August stått som en dato bak i hodet mitt, så vi får se. Kanskje mandag??

Lykke til du også!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til til dere begge to!

Ja idag er terminen min også, og jeg sitter her akkurat som vanlig. Er egentlig litt desperat til å prøve alt av kjerringråd..men det som er prøvd så langt har ikke gitt noen virkning, så..Hadde igangsettende akupunktur igår, og har ikke hatt omtrent en kynner etterpå. Hadde magesmerter i forrige uke og endel kraftige kynnere, men etter to dager så blei det helt rolig igjen. Ja, ja..de kommer nå snart allikevel, selv om jeg begynner å føle meg litt væl babysyk og klar for å kaste mammatøyet veggimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...