Gå til innhold

Hvorfor trykker DU på anonymknappen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De gangene JEG gjør det er når jeg har opplagra krutt som skal ut, eller jeg vet at meningen er veldig kontroversiell. Er redd for at folk jeg kjenner skal "kjenne" meg igjen! Ikke gøy om svigerinna mi ser at jeg spyr ut edder og galle om svigers, f.eks....;)

Hva andre her inne mener om meg er meg knekkende likegyldig.

Andre som er like paranoide som meg?

Signerer selvsagt med

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg sier ting som gjør at andre kan kjenne meg igjen. "Hva andre her inne mener om meg er meg knekkende likegyldig.

Andre som er like paranoide som meg?"

Enig og jupp=)

Trenger ikke være anonym her=)

Skrevet

Fordi jeg vil ikke ha et "kjent" nick. Bruker som regel forum som har anonymknapp, sjeldent jeg beveger meg inn på skravle.

Skrevet

fordi jeg ønsker å være så anonym som mulig, he he

Vil ikke bli kjent igjen med et nick

Skrevet

Hehehe! Jadda!

Skrevet

Er anonym for at dere ikke skal oppdage hva for noen trangsynte jævler jeg synes mange av dere er! Spesielt ille er det nå i argurktiden, hvor de fleste garvede kranglerne har tatt seg ferie, det florerer med diskriminerende innlegg her inne signert anonyme baksnakkende, drittslengende, rasistiske skravlere som er ekstremt trange i nøtta!

Ellers gjør jeg miner til slett spill og sleiker ræva på de fleste, for at nicket mitt skal bli ekstra godt likt... eller...!?

Åh...det var godt å få det ut!

Skrevet

Ikke sant?

Er ikke enig i at det er noe verre her inne nå enn det pleier, synes stort sett det er en noe ufin tone her...Folk blir sabla ned for fote. På kranglesiden må man kanskje forvente det, men det er ikke hakket bedre inne på Småtroll 0-1.....

Skrevet

Jeg bruker ikke anonymknappen, jeg står for mine meninger, og driter en lang en i hva både øvrighet og kongelige synes om meg og mine meninger=0)

Skrevet

På småtroll er det jo ekstra givende å være ufin, da.

Skrevet

Jeg gjör det naar jeg er skikkelig barnslig.

Skrevet

Jeg gjør ikke det, med unntak av de to gangene innlegget mitt ble anonymt uten at jeg aner hvorfor og jeg hylte indignert om det i neste innlegg.

Men om jeg skulle utlevere identifiserbare andre, spørre om råd vedrørende kjønnsvorter, flatlus og orgasmeproblemer eller klage på sjefen ville jeg antagelig vurdere det. Fordi jeg ikke har anonymisert meg i større grad enn at enhver som kjenner meg kan kjenne meg igjen, og sikkert en del som ikke gjør det også. Foreløbig har jeg dog ikke sett så mange gode grunner til å diskutere verken sjefer eller seksualliv med fremmede nettesker.

Skrevet

Dersom en kjenner folk her inne og en vil diskutere ting som en ikke vil la seg vedkjenne, så er jo anonymknappen grei. Enklere enn å bytte nick :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...