Heidi****** Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 Vi gifttet oss 07-07-07 og har fått masse flotte bilder fra gjestene, venter også spent på bildene fra fotografen (bestilte fotograf, så kom det to istedet for én til samme pris! 3000,- for fotografering før og under vielsen, utenfor kirken og ved sjøen hvor vi hadde bryllupsfesten. Da er det inkludert 22 bilder i bryllupsalbum og 7 bilder fra kirken, resten bestiller vi utenom.) Ble en flott dag, som gikk så altfor fort...! Reiste deretter rett på bryllupsreise til Toscana i Italia Noen som vil se noen bilder fra drømmedagen vår..? Er ikke så flink til å lage hjemmeside, men har klart å lime inn noen bilder i blandet rekkefølge.... http://heidiwalther.piczo.com/?cr=1&rfm=y Klem nygift H.
dritgrei hei hei! Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 Tusen takk for at jeg fikk se på bilder... nå ble det bedre phfiju... he he he Jeg tror nok at det blir en finfin dag, men.... hmmm Man planlegger lenge, også går det fort fort over :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 JKeg glemte å si at jammen var du en vakker brud, og den FINE KJOLEN!!!! åååås å fin, og alt var fin og tusen små skjønne brudeunger og alt!!! åååå så fin dag dere hadde.... Nå er det snart min tur. :-) Gratulerer med bryllupet!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 ha ha ha jeg ler av ivrige skrivefeil! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå