Giftmamma med2jenter Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 Nettopp fått blender.. så driver å eksprimenterer litt ) Men i stad skulle jeg prøve å lage ferskpresset juice... men hadde tatt grapfrukt i stede for appelsin.. kunne jo ikke skjønne hvorfor den var så suuuur :S hehe... Noen som har noen gode oppskrifter her da?? trenger innspirasjon, har kjøpt inn biola, og har en del frossen frukt i frysa, tenkte å lage noen gode smoothies til snuppa..
3 blå Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 Frosne jordbær, ei banan, litt drikkeyoughurt, gjerne litt appelsinjuice og iste. Hvis du skal ha fest, eller bare ha deg en god drink er det godt med tropisk frukt, jordbær, iste, sprite og litt vodka :) Mmmmm...
Sololight Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 3 dl frossen frukt (favoritten min er jordbær &melon) 2 ss yoghurt eller biola 1/2 banan Juice etter ønske (jeg liker best appelsinjuice i..) Blir ca 2 vanlige glass, tror jeg...pleier ikke måle så nøye:-)
Giftmamma med2jenter Skrevet 4. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. august 2007 takk takk:) prøve ut litt mer jeg da:)
Giftmamma med2jenter Skrevet 4. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. august 2007 heisann.. spire ja?? gratulerer..så moro.. hvor langt er du? formen fin??
Gjest Skrevet 4. august 2007 #7 Skrevet 4. august 2007 Jeg er faktisk smoothie-master ass... Stjålet litt oppskrifter fra smoothie X Change... Jeg liker veldig godt når du blander tropiske frukter (gjerne sånn frossen pose du finner i butikken...) sammen med litt jordbær og litt banan. Hell litt (ikke så mye) fun light appelsinsaft nedi (ikke utblandet....) og bittelitt appelsinjuice eller annen type juice. Skal ikke være kjempe masse. Mot slutten heller du i omkring 1 eller 2 low-fat yoghurt begere;-) Voila!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå