Gå til innhold

Sambo var ute i går, og jeg klarer bare ikke sove...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er helt pyton, jeg la meg rundt 12 og lå å vrei meg i senga, klarte ikke sove... Sambo var på byen med noen naboer, og jeg aner ikke når han kom hjem. Da sov jeg, så jeg klarer jo å sovne til slutt. Men jeg ligger å hører etter lyder, og funderer på hva sambo gjør...

Høres jo helt hysterisk ut, men jeg synes det er helt grusomt å legge meg alene i et tomt hus. (litjen er jo hjemme da...)

Er dere også sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp sånn er jeg også... Sover best med min forlovede ved min side!

Skrevet

Hei!

jeg er nesten sånn. Jeg hører ikke etter lyder i huset jeg da, for jeg er vant med å være alene pga at han ukependler, men jeg er litt redd fulle folk jeg da... så jeg gruer meg mer til han kommer hjem og i hvilken tilstand...

Men jeg er skrullete nok til å føle trygghet når ungene er hjemme, hvis jeg derimot er helt alene i huset, synes jeg det er litt ekkelt å ligge der.. da hører jeg alle mulige lyder!! hihi

Skrevet

er sånn når han er ute og drikker. hvis jeg sovner våkner jeg hver time for å se om han er hjemme... helt grusomt!

men det går bra når han er på nattevakt eller hyttetur...

Skrevet

er sånn jeg også men ikke fult så mye...

er så vant til det..

men merker at jeg sover MYE bedre når sambo er hjemme..samme med han,han sa det til meg ;) søte sambo..:P

Skrevet

Er ikke sånn lenger. Nå sovner jeg og sover som en stein. Hører ikke at han kommer hjem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...