våken_om_natta Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 Mange av dere som bestiller klær til dere selv der? Syns jeg fant så mye fint, men er litt redd for at det er klær som "alle" kommer til å ha utover høsten. Mange som bestiller fra den katalogen. Tenker dere sånn?
3b@rnsmor-30* Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 jeg bestiller mye derfra. tenker aldri sånn
Lotta78 Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 Bestiller basisklærne der. Tenker jeg ikke på om det er klær "alle" kommer til å gå med, er så mange som handler på HM i butikkene uansett, og der er jo utvalget det samme som i katalogen;)
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 Gidder ikke tenke sånn. Bor på et lite sted med kun kjedebutikker, så det sier seg selv at noen har de samme klærne. Kjøper det jeg synes er fint, og kombinerer det på min måte. Så blir det unikt uansett.
Ella i farta Skrevet 4. august 2007 #5 Skrevet 4. august 2007 Nei det tenker jeg ikke på..det gjelder jo like mye kapphal og alle de store kjedene og det da..så hvis man skal tenke på det må man handle f.eks på noa noa som de bare har 1-2 plagg i hver str;)
Gjest Skrevet 4. august 2007 #6 Skrevet 4. august 2007 Eg tenker litt på det. Dvs at eg har vel egentlig gått lei av klærne der. Handler enkelte basisklær der, og resten blir kjøpt i forskjellige (nett-)butikker.
En_av_hver Skrevet 4. august 2007 #7 Skrevet 4. august 2007 Jeg har bestilt en del derfra. Gjør det nesten hver gang, men mest til barna. Ser at det meste av det allerede har kommet i butikkene:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå