Gå til innhold

Du har ikke lov til å ha kjæreste

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går ettermiddag var jeg ute med ungene der vi bor. Og en eldre nabo kom også ut. Hun er av typen som alltid vet alt ;)

Pratet med henne, noe vi naboer gjør her jeg bor. Så kommer det: Du vet du ikke har lov til å ha kjæreste? Hvertfall ikke overnattingsgjester og ikke ha sex? Ehhh - svarte jeg, hvem har sagt det? Jo for da mister du all trygden din vet du.

Jeg flirte litt for meg selv og forklarte henne at jeg ikke hadde trygd i det hele tatt (vel unnlot å fortelle om ekstra barnetrygd da).

Da sier hun: Ja, men uansett har du ikke lov til å ha kjæreste og sex så lenge du ikke er formelt skilt og bare separert. (Til info er jeg straks skilt, men ting tar tid siden eks ikke svarer på brev fra fylkesmannen).

Jeg spurte av nysgjerrighet, mens jeg flirte innvendig, om hvem som sa det. Da kom det: SKIFTERETTEN!

Etter en stund gikk jeg og ungene opp til oss selv, og jeg datt sammen i latterkrampe.

Og til info: Jeg har fått meg kjæreste, er forlovet på nytt, har begynt å titte på hus og forholdet er veldig seriøst. Men hun synes ikke han passer for meg, for jeg er ikke høy nok til å nå opp til ansiktet hans uten at jeg står på tærne eller han bøyer seg.

(for et ensformig liv den damen må ha)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hahaha... folk tror så mye rart.

å bare det og si til deg at du ikke har lov til og ha sex viser jo hvor lite gjenomtenkt den dama må være :-)

nå fikk jeg også noe og le av.. hehe

Skrevet

Er det virkelig mulig?!? Stakkar dame, hun kan ikke ha mye spennende som skjer i livet sitt iallefall... :);)

Skrevet

Fortalte det til kjæresten i stad, og han sa: Men vi har jo ikke sex ;) Eller kanskje hun lytter ved døren *he he*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...