Gå til innhold

Da har vannet endelig gått =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

er nå 6 dager på overtid og kl.05.00 i morrest gikk vannet.

Skal tilbake på sykehuset kl.11 for modningsakupunktur.

Riene begynner å bli vonde ca 15-20 min i mellom så håper lille gutt melder sin ankomst i dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til:) Vannet mitt gikk i går ettermiddag, men har ikke fått rier enda! Synes det virker som vannet har gått hos mange i går og i dag..morsomt:)

Skrevet

Gratulerer!! Har hatt ein del mensmurringer.. kommer med jamne mellomrom.. så håper det er noke på gang.. vatnet har ikkje gått her.. så blir spennende å se.. har ikkje snakka med sjukehuset enda.. venter og ser litt.. nett dusja.. gubben er oppe.. så får ringe om dei blir hardere og tettere... varierer fra 5-9 min mellom dei...

Skrevet

riene har begynt å bli tettere og det er så vonde =( Greier ikke å legge meg ned føler jeg har bedre kontroll når jeg går litt..

Var bare så fostervannet fosset ut av meg i morrest og mannen min som hadde vasket gulvet i går,hehe..

Han spratt jo opp og var helt forstyrra da jeg sa i fra....

lykke til til begge 2 i allefall =)

Skrevet

ååååå så bra ;)

skal se han kommer inatt senest ;)

lykke til snuppa ;)

klem

Skrevet

Takk =) 10min i mellom nå...

Skrevet

ÅÅÅ lykke masse til! Hehe, jeg tror han er her senest til kvelden jeg:-) Da jeg fikk jenta mi ifjor gikk vannet 10.20 og hun var født 20.15... Lurer på om vannet går denne gangen også;-) siden det har gjort det med begge de to første.... Lykke til og husk at det kommer noe godt ut av smertene!!!

Skrevet

lykke til :-)

Rart å tenke på at du har hatt det så vondt ikke langt unna meg!

tenker slik hver gang jeg kjører forbi sykehuset også, at nå ligger kanskje noen der å føder :-)

Snart får du holde Noah i armene dine! det er fantastisk!

Skrevet

åå så spennende...håper du får se gutten din snart :)

Skrevet

Ååå så kult Veronica, endelig din tur!!! Kunne ikke dy meg for å sende deg melding nå ja hehe.... håper bare du er godt igang nå og får ut gutten din kjapt =)

Skrevet

Jaaaaaaaaaaaaa endelig snuppa:0) Gjett om jeg sitter pal ved tlf nå. Gleder meg til meldingen om at Noah er født!

Masse masse lykke til vennen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...