FruV Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 er nå 6 dager på overtid og kl.05.00 i morrest gikk vannet. Skal tilbake på sykehuset kl.11 for modningsakupunktur. Riene begynner å bli vonde ca 15-20 min i mellom så håper lille gutt melder sin ankomst i dag!
Mammapudding Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 Lykke til:) Vannet mitt gikk i går ettermiddag, men har ikke fått rier enda! Synes det virker som vannet har gått hos mange i går og i dag..morsomt:)
Surk Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 Gratulerer!! Har hatt ein del mensmurringer.. kommer med jamne mellomrom.. så håper det er noke på gang.. vatnet har ikkje gått her.. så blir spennende å se.. har ikkje snakka med sjukehuset enda.. venter og ser litt.. nett dusja.. gubben er oppe.. så får ringe om dei blir hardere og tettere... varierer fra 5-9 min mellom dei...
FruV Skrevet 4. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. august 2007 riene har begynt å bli tettere og det er så vonde =( Greier ikke å legge meg ned føler jeg har bedre kontroll når jeg går litt.. Var bare så fostervannet fosset ut av meg i morrest og mannen min som hadde vasket gulvet i går,hehe.. Han spratt jo opp og var helt forstyrra da jeg sa i fra.... lykke til til begge 2 i allefall =)
Gjest Skrevet 4. august 2007 #5 Skrevet 4. august 2007 ååååå så bra skal se han kommer inatt senest lykke til snuppa klem
ei_til_gojente_har_kommet:-) Skrevet 4. august 2007 #7 Skrevet 4. august 2007 ÅÅÅ lykke masse til! Hehe, jeg tror han er her senest til kvelden jeg:-) Da jeg fikk jenta mi ifjor gikk vannet 10.20 og hun var født 20.15... Lurer på om vannet går denne gangen også;-) siden det har gjort det med begge de to første.... Lykke til og husk at det kommer noe godt ut av smertene!!!
SuperGlad Skrevet 4. august 2007 #8 Skrevet 4. august 2007 lykke til :-) Rart å tenke på at du har hatt det så vondt ikke langt unna meg! tenker slik hver gang jeg kjører forbi sykehuset også, at nå ligger kanskje noen der å føder :-) Snart får du holde Noah i armene dine! det er fantastisk!
pandabjørn Skrevet 4. august 2007 #9 Skrevet 4. august 2007 åå så spennende...håper du får se gutten din snart
Love my kidz Skrevet 4. august 2007 #11 Skrevet 4. august 2007 Ååå så kult Veronica, endelig din tur!!! Kunne ikke dy meg for å sende deg melding nå ja hehe.... håper bare du er godt igang nå og får ut gutten din kjapt =)
boble <3 Skrevet 4. august 2007 #12 Skrevet 4. august 2007 Jaaaaaaaaaaaaa endelig snuppa:0) Gjett om jeg sitter pal ved tlf nå. Gleder meg til meldingen om at Noah er født! Masse masse lykke til vennen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå