nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 Hun har spist grøt med krone på hodet, og senere i dag skal hun få spise så mye kake hun bare orker! Lille babyen min er blitt stoooor jente! For ett år siden våknet jeg på skykehuset og lurte på hvem som hadde plassert en skrikende unge utenfor vinduet mitt... he he Nå skal vi snart til svigers og ha stort bursdagsselskap med pølse, kake, melon og jordbær!
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 He he..gratulerer så mye til lille SANDRA:-)
Mille** Skrevet 4. august 2007 #5 Skrevet 4. august 2007 Gratulerer så mye med 1. års dagen til Sandra. Kos dere masse! )
3b@rnsmor-30* Skrevet 4. august 2007 #7 Skrevet 4. august 2007 gratulerer så mye med stoooooor jente!!!!!!!!
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 4. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 4. august 2007 Tusen takk ) Det rare er at hun er fortsatt den lille babyen min.... he he
dvaslatkadjeteta :o) Skrevet 4. august 2007 #9 Skrevet 4. august 2007 Gratulerer med jenta di sin 1 års dag! Ha en flott dag! Ble til og med sol på bursdagen hennes, det er ikke verst denne sommeren! )
Harald Ripultfør Skrevet 4. august 2007 #11 Skrevet 4. august 2007 Gratulerer med dagen til STORE Sandra!!!
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 4. august 2007 #12 Skrevet 4. august 2007 Sier det her og jeg, GRATULERER med dagen lille venn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KOS DEG MASSE IDAG!!!!!!!!!! Masse klemmer fra oss =)
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 4. august 2007 Forfatter #13 Skrevet 4. august 2007 Tusen tusen takk alle sammen )
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 4. august 2007 Forfatter #14 Skrevet 4. august 2007 ååå, vi har hatt det så fint i dag, enda vi måtte flytte selskapet inn pga mye vind. sandra kosa seg hele dagen, smilte fra øre til øre hele tiden! aldri fått så mye oppmerksomhet på en gang... hun finn masse fine gaver (og noen ikke fullt så fine...), penger, bilder, klær, leker mm hun er blitt ett barn nå, ikke lille babyen min lenger....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå