Gå til innhold

god morgen jenter!!! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag var det jammen bra at det endelig kom litt regn. Nå har vi jo faktisk hatt EN dag med sol og 17 varemgrader, og man kan jo bli bortskjemt av mindre..... Man må ikke kunne bade og kose seg i ferien sin, det går ikke... Man kan bli for godt vant vet dere, og det.... Nei det er ikke bra!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen:)

Det hadde du ikke venta, siste mann til å svare og første mann på an igjen. Må få et liv

Sovet godt? Nei! Jeg har en leieboer som tror at huset mitt er hotell eller bordell eller motell. Jeg er så lei av løgner og idiotiske snirklete forklaringer på ting og tang. Føler meg maktesløs. Vi tok ham inn fordi han av alle ting sa han var veldig allergisk og hadde kraftig astma. Måtte støvsuge ofte og ikke no røyk BULLSHIT. Det røykes inne, ute overalt ligger de jævla sneipene. Supergutten med astma må få mere medisin. Nå lurer naboene på om det røykes hasj, de var veldig lystige her en kveld. I natt har de kjørt frem og tilbake i et vrak av en bil. Bilen går på tomgang. Det sover 3 personer i en leilighet med 1 soverom. har aldri hørt støvsugeren..

Sa han opp i går på grunnlag av at vi skal ha leiligheten selv. Men han kan jo faktisk drøye det til 1 nov. Bodd her 1 mnd

Så nå har operasjon husmor terror startet. Lillegutt har fått gressklipper med lyd som han fyker rundt med, jeg støvsuger og flytter møbler, spiller musikk og smeller skuffer.

Skrevet

Også klippe gresset utenfor på søndag og lørdang morgen klokken 07.30

også må du jo bruke sånn kanteklipper langs husvegen

også må du jo plutselig ha container må du ikke???????

også må du ha FORENING, i tide og utdie....

Jeg vet om mer du plutselig må!

Få ham ut! man vil da ikke ha drit i huset! Hvis han har bodd der en mnd, så kan du faktisk kreve at han skal vaske og rydde og holde det i orden... har han betalt deposiyum???

da beholder du det for tort og svie!

ta bilder av leiligheten med all dirten når du overtar, så har du bevis sånn just in case... bedre føre var... sinte unge gutter som røker hasj og andre ulumskheter har jeg INTET TIL OVERS FOR, må gjerne sende ha på forbedringsanstalt i tillegg.. så vi kan få litt skikk på ham! .-)

GOD JUL!

Skrevet

Dermed gikk Tante Sofie stafettpinnen videre til Dritsint!!! hahaha

Skrevet

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Skrevet

God morgen til deg også! Du som er så søt og snill, du har jammen mange gode kjeftesmelledamer-idéer også :-D

Skrevet

ha ha ha... er det noe jeg kan så er det å kjefte sånn høyt og strengt på dem som trenger det

damer på gardermoen for eksempel....

;-)

Skrevet

Good morning:-)

Idag fikk jeg sove til klokka 11!!! Og jeg sov som en stein:-)

Det regner ikke her ennå, men ser ikke så lovende ut som de sa på værmeldingen.....dumme dumme værmeldingen.......

Men, vi gir aldri opp håpet om at sommeren kommer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

God formiddag:)

Kjempeoptimistisk fant jeg frem sommertøy for ifølge gårkveldsværmann skulle det bli litt sol og 21 grader..blæh...er så drittlei. Er ISKALDT jo...På med ullsokkene,fleecejakka og jaggu fyre i peisen. Men på mandag venter Spaniasolen på oss :)))

Kjærsten er ute å kjøper bursdagsgave til meg...hmmm..ikke noe sælig nysgjerrig jeg nå da..særlig fordi jeg ikke har noen ønsker,og han visste akkurat hva han skulle kjøpe?! ;)

Skrevet

Hm - er dagen i dag? Gratulerer med dagen hvertfall uansett - og fortell hva du får i presang da - nysgjerring, vettu c",)!

Kaldt her og, forresten - og blåser og surt og ekkelt. Sommer du lissom!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...