3b@rnsmor-30* Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 avisa kommer i postkassa..... hehe... mye man skal irritere seg over ja... her skal avisa være levert ut innen kl 7 på morgenen, og det var den ikke i dag, for da var jeg nemlig ute og sjekka....
NessaS Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 Hehe, får bare avis en gang i uka jeg. Men har blitt totalt avhengig av VGNett, Dagbladet.no, nrk.no, aftenposten.no og text-tv om morgenen etter at vi sa opp avisa for to år siden.
Gjest Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 Har lest min allerede jeg :-) Nå har jeg stille stund før jr våkner. Et under at han sover så lenge - deilig å få noen minutter alene først.
3b@rnsmor-30* Skrevet 4. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. august 2007 det skjønner jeg... leser alt det i tillegg jeg... og egentlig står det jo ikke noe i lokalavisa som er så veldig intressant her da... men MÅ ha den, bare MÅ ha den =)
NessaS Skrevet 4. august 2007 #5 Skrevet 4. august 2007 Hehe, ja det er vel en vane. Jeg leser også lokalavisa hver gang jeg er hos pappa, men egentlig ikke fordi det står noe som helst av interesse der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå