Gå til innhold

Overtid og Riksen ? Hvilke regler praktiskerer de?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor lenge Rikshospitalet lar deg gå over termin før de setter i gang fødselen?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hellu! Jeg hadde termin 1 august, og var til kontroll i går. Legen sa at dersom det ikke har skjedd noe innen torsdag, så skal jeg komme inn. Han mente at da kom jeg sannsynligvis til å bli satt igang. Vet ikke om det er fordi jeg har hatt det litt vanskelig i svangerskapet, men du kan jo bare høre med dem? :-)

Skrevet

dytter

Skrevet

Pga tidliger traumatiske svangerskap gråt jegmin nød til jordmor forrige tirsdag og denne tirsdagen bestemmer vi når vi setter i gang....

Skrevet

flere?

Skrevet

Er 13 dager over og skal settes i gang i morgen. Hvor vidt de setter deg i gang før eller etter kommer an på hvordan både du og barnet har det. Men har forstått det sånn at det vanlige er at de setter i gang ca 14 dager over termin hvis ikke noe tilsier at det bør skje før.

Skrevet

Jeg var til kontroll på Riksen i går, og trodde at jeg kom til å bli satt igang. Men neida. Hadde ca 1 cm åpning, og de mente at ting kom til å skje i løpet av helgen, så jeg dro hjem igjen. Dersom det ikke har skjedd noe i helgen, skulle jeg høre med dem igjen på mandag. Er da -12 dager, så da kan det jo hende at de gjør noe... Så da er det vel kanskje den 14-dagers regelen som gjelder, jeg er litt usikker nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...