Gå til innhold

oioioioi....

♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡

Anbefalte innlegg

Skrevet

da sitter jeg her med veer da :) det er vel ca 10 min mellom hver. sitter å venter på at de skal bli værre, men fy nå gikk det plutselig opp for meg hvor vondt dette vil gjøre :( Og egentlig sitter jeg bare å venter på at det skal ta slutt som de småtakene keg har hatt i det siste, men disse er jaggu vonde...

Det festlige (not) er at dynamoen på bilen gikk i stad så vi står uten bil, bor rett under svigers men allikvel, er det mulig?? hehe... Sambo er ,litt frustrert ;) Så det hadde vært drit kjipt med bom tur for å si det sånn..

Har termin 5.august (søndag)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi!!!

Lykke til så utrolig masse!!!!

Dette går så bra så! Og jeg vet hva jeg snakker om, kun 7 snå uker siden!

Det er vondt, men det er verd hvert et tak!!!

LYKKE TIL!!!!

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Oioioi ja!

Hvor lenge varer taka da?

Skrevet

ca 30 sek - 1 minutt... mere 30 sek enn minutt.. men de skal vel vare ca 1-2 min før man egentlig trenger føden???

Jeg gleder meg til å få se lillegutt, men jeg gruer meg og.. og jeg er så redd for at det er falsk alarm...

Skrevet

Nå varte mine rier i bare 30 sekund, men jeg hadde uvanlige svake rier da!:P

Ringer du føden så sier de nok 1 minutt, og 5 minutters mellomrom, men nå spørs det jo hvor langt du har til sykehuset. Har du ringt dem?

Spennende deg her!:-)

Skrevet

har ike ringt dem enda.. ringte for 2 uker siden pga mistanke om fødsel, men da spurte de bare om tiden i mellom... har ikke så lang vei til sykehuset..

Skrevet

Nei, det er vel ikke så mye de kan gjøre for deg nå uansett. Tipset blir vel å få i deg litt mat og ta en dusj eller et bad, og prøve å slappe av.

Ønsker deg i alle fall lykke til!:-)

Skrevet

Hei!!

Føler det kanskje er noke på gang her og.. hadde masse mensmurringer igår.. har hattt det inatt og.. men har heldigvis fått sove ein del og!! var på do i 6 tida idag... da hadde eg ein del blod i utfloda.. var gjerne slimproppa so gjekk..

Vurderer når eg evt skal ringe..har litt mensmurringer med jamne mellomrom. skal prøve å ta tida mellom dei no...

Blir uansett spennende, har termin idag""

Skrevet

Skjedd noe mere her da??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...