Mammaaaaaa Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 Og nå sitt eg å vente på barnevakt og rier;) Endelig!!!!!!! *nervøs!!!!*
Mammaaaaaa Skrevet 4. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 4. august 2007 PS Gikk rask tur i nedoverbakke i går kveld og fikk noen ganske vonde rier etterpå(som gav seg før eg sovna) Men det kan jo være det som utløste det;)
♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡ Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 her er vannet inntakt, men veene er vonde spm fy.. det værste er å tenke på at de blir værre Lykketil Dette klarer vi.. du er hvertfall garantert at noe skjer sidenvannet har gått, veene mine kan jo gi seg om de vil ,hehe.. men men... hatt det sånn siden 04.30/05.00 og i hele dag har jeg hatt vondt i magen og stråling i bekken og lysk.
Mammaaaaaa Skrevet 4. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. august 2007 Så spennende da! Håper vannet ditt går snart da! Kanskje det hjelper å gå en liten tur? Men sikkert ikkje så lett med vonde rier! Er så nervøs at eg sitter å skjelver... Har ikkje heilt gått opp for meg... Har hatt noen rier, men venter på svigers.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 4. august 2007 #5 Skrevet 4. august 2007 Neimen en fødsel til på gang! Du får ha lykke til du også!:-)
♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡ Skrevet 4. august 2007 #6 Skrevet 4. august 2007 hadde nok vært tils tr hjelp, men vet ikke om jeg orker.. hatt sammentrekninger og stråling i hele dag, så er i grunn ganske sliten.. hm...
Mammapudding Skrevet 4. august 2007 #7 Skrevet 4. august 2007 Oi, så morsomt:) Litt av mitt vann gikk 6 i går ettermiddag og har ikke hatt en eneste rie til nå..skal på kontroll klokka 9, de tok papirene mine i går å ville beholde de for de regnet med å se meg i løpet av natten..men ingen rier på mils omkrets her nei.. Lykke til:)
Vestlandske meierier A/S Skrevet 4. august 2007 #8 Skrevet 4. august 2007 Lykke til begge to!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå