Gå til innhold

Vannet gikk!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og nå sitt eg å vente på barnevakt og rier;) Endelig!!!!!!! *nervøs!!!!*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

PS Gikk rask tur i nedoverbakke i går kveld og fikk noen ganske vonde rier etterpå(som gav seg før eg sovna) Men det kan jo være det som utløste det;)

Skrevet

her er vannet inntakt, men veene er vonde spm fy.. det værste er å tenke på at de blir værre :( Lykketil ;) Dette klarer vi.. du er hvertfall garantert at noe skjer sidenvannet har gått, veene mine kan jo gi seg om de vil ,hehe.. men men... hatt det sånn siden 04.30/05.00 og i hele dag har jeg hatt vondt i magen og stråling i bekken og lysk.

Skrevet

Så spennende da! Håper vannet ditt går snart da! Kanskje det hjelper å gå en liten tur? Men sikkert ikkje så lett med vonde rier! Er så nervøs at eg sitter å skjelver... Har ikkje heilt gått opp for meg... Har hatt noen rier, men venter på svigers.

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Neimen en fødsel til på gang!

Du får ha lykke til du også!:-)

Skrevet

hadde nok vært tils tr hjelp, men vet ikke om jeg orker.. hatt sammentrekninger og stråling i hele dag, så er i grunn ganske sliten.. hm...

Skrevet

Oi, så morsomt:) Litt av mitt vann gikk 6 i går ettermiddag og har ikke hatt en eneste rie til nå..skal på kontroll klokka 9, de tok papirene mine i går å ville beholde de for de regnet med å se meg i løpet av natten..men ingen rier på mils omkrets her nei..

Lykke til:)

Skrevet

Lykke til begge to!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...