Gjest Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 Så du ikke det snille komplimentet jeg ga deg på hvordan ser du ut debatten?? Det var jo koselig da... Og jeg mente det.. From the bottom of my heart!
Monajenten Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 Nei det har jeg ikke sett (med finn.no mannen sin stemme) *løper og sjekker*
Monajenten Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 Nei men Siklusen da *rørt til tårer* Du ER jo bare skjønn!
Gjest Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 Hehehe (Monajenten med finn.no mannen sin stemme ja... Ser det for meg...) Ja, jeg vet hvordan jeg skal røre.... Men jeg rører bare når je mener det da.... Virkelig... Men du?? Hva var alt dette snakket om sangene dine? Kanskje jeg kan få høøøøre?
Monajenten Skrevet 4. august 2007 #5 Skrevet 4. august 2007 Mjaaaa, det kan du da vel, siden sangene ligger på nettet og det nesten har vært tusen lyttinger på den ene sangen:-o http://www11.nrk.no/urort/user/?id=59228 Ikke forvent deg for mye nå da;)
Gjest Skrevet 4. august 2007 #6 Skrevet 4. august 2007 Skal absolutt høre nå;-) Jeg forventer meg ingenting..... Jeg var født med en sangstemme jeg aldri har benyttet meg av selv..... For jeg hater å synge, så derfor har jeg funnet meg selv i å ikke kritisere så hardt på de som faktisk bruker den;-) Jeg liker å kaste bort talenter jeg ikke liker=D
Monajenten Skrevet 4. august 2007 #7 Skrevet 4. august 2007 Bra setning; Jeg liker å kaste bort talenter jeg ikke liker Men det er tullete da! Personlig tror jeg ikke at man blir født med talenter man ikke liker. Har man en fantastisk nydelig vakker utrolig spesiell sangstemme, så tror jeg også at man liker å synge, da hater man det ikke. Samme hvis man er den fødte danser, så liker man å danse også
Gjest Skrevet 4. august 2007 #8 Skrevet 4. august 2007 Nja, det tror jeg ikke... For jeg vet jeg kan synge, og det har jeg alltid hørt de få gangene jeg har sunget høyt... Men jeg synger aldri, ikke en gang for meg selv.... Så tror det varierer fra person til person. Jeg ble tvunget til å spille piano i mange, mange, mange år. Det lærte jeg meg jo såklart veldig bra, sluttet med en gang jeg fikk sjangsen. Har aldri likt å være musikalsk... Selv om jeg har anlegg, har bare aldri passet meg.... Stemmen min er heller ikke veldig spesiell i mine øyne. Den er bare veldig kraftig og jeg har god kontroll over den. Og når den ikke er kjempe spesiell er det heller ingen vits i at jeg skal synge;-) Danse derimot har jeg alltid elsket, og det har jeg jo gjort hele livet;-) (jeg har ikke kastet alt...) Men så til det viktigste; Jeg lyger aldri. Når jeg mener noe, så sier jeg det. Når jeg ser broren min eller en venninne kledd i forferdelige klær, er jeg fæl til å si ifra. Jeg gir ikke komplimenter når jeg ikke mener det, og det er sjeldent jeg gir dem. Det er lite musikk jeg vil kalle veldig bra, og det er sjeldent jeg liker stemmen til jenter. Liker best gutter som synger. MEN, jeg ELSKER stemmen din. Den er ikke sånn KJEMPE kraftig, og veldig sånn uuh---uuh... Den har litt hes klang, og det liker jeg kjempe godt. Minner meg litt om Marit Larsen kategorien. Bare at jeg liker stemmen din langt bedre enn hennes. Du har ganske bra engelsk uttalelse, noe jeg synes er bra. Når folk synger på engelsk og er dårlig, gidder jeg ikke høre på musikken en gang. Jeg synes det var veldig fnengene, og liker stemmen din innmari godt. Sittet å hørt på alle sangene. Første sangen, the one er en soleklar favoritt... Og jeg skjønner jo såklart at den er dedikert til MEG!!!
Monajenten Skrevet 4. august 2007 #9 Skrevet 4. august 2007 Oi steike, det var litt av noen flotte komplimenter! TUSEN TAKK!! Du har rett i hele beskrivelsen av stemmen min, bortsett fra at jeg egentlig har veldig kraftig stemme. Skulle ønske innspillingen var bedre, og håper jeg får muligheten til å gjøre det bedre også. Jeg har MYE mer inni meg enn det som blir vist, til tross for at sangene der er ganske greie. The One er favoritten til de fleste, den er blitt en slags hit. Jeg skrev den til kjæresten min etter vi hadde vært sammen i under to måneder;) Så han er fornøyd, ja! Men den siste måneden har jeg skrevet fire nye sanger, og jeg vil påstå at alle er bedre enn de du har hørt, til og med bedre enn The One. Eller, de er veldig annerledes. Det er fire vidt forskjellige sanger, både de fire du har hørt og de fire nye.
Gjest Skrevet 4. august 2007 #10 Skrevet 4. august 2007 There are things you should know about my feelings for you. There are words to be said, and every word I say is true. From the day that we met, I knew I would fall in love with you. So, I did and now I'm never feeling blue. Thank you for being the one that I love, thank you for giving me your heart(?), thank you for being the reason why I live. Let us never be torn apart. You make me laugh when I cry, and you may show my eyes are dry(??) vet ikke om det er veldig riktig;-) Hører ikke helt...You're always here when I'm sad and tell me words that makes me glad. If you should ever believe that I'm about to say goodbye to you. Call my name and I'll prove my love is true. Come follow me. I'll let you see. The way that I love you, the way that i care for you. The way I would give up the world to be with you. Thank you for being the one that I love. Thank you for giving me your heart. Thank you for being the reason why I live. Let us never be torn apart. Thank you for being the one that I love, thank you for giving me your heart. Thank your for being the reason why i live. Let us never be torn apart. Let us never be torn apart. Hørt sangen tre ganger nå, så nå kan jeg den mer enn godt nok utenat;) Muligens feil, men jeg har hørselsvansker so to speak:) Det høres ikke helt ut som om stemmen din er kraftig. Eller, den virker litt mer sånn "forsiktig", monoton eller hva det heter... Men jeg liker den veldig godt;-) Jeg liker stemmen din godt, skulle gjerne hatt en sånn stemme. Jeg har mer enn sånn typisk liste-pop stemme... Sånn a la christina ag... dritt kjedelig ting... Og det er ikke noe spes. med sånt, og da kan det egentlig være det samme med synging for min del!!! Jeg likte the one veldig godt.... Gleder meg til å høre de andre;-)
Gjest Skrevet 4. august 2007 #11 Skrevet 4. august 2007 Om du ikke synger heart så synger du trolig arms.
Monajenten Skrevet 4. august 2007 #12 Skrevet 4. august 2007 Hihihi så herlig du er:) Heart er riktig ja!!! Jeg har litt sånn heskraftigstemme:-p Jeg er bevisst "forsiktig" om du skjønner. Listepopstemme er jo forsåvidt bra det, siden listepopfolkene selger;) Så kult å høre at du liker de da:) Det er alltid spesielt å få skryt av noe man har produsert selv:)
Gjest Skrevet 4. august 2007 #13 Skrevet 4. august 2007 Hihi.... Jeg bør kanskje begynne å lage www.monaslyrics.co.uk... siden jeg er så flink til å skrive ned sangene dine;-) Joda, det er vel kanskje bra sånn når det selger... Men personlig synes jeg det er kjedelig. Samme hva andre liker. Jeg vil like stemmen selv, og når jeg ikke liker den selv... Vel, hvorfor dele den? Ja, det er jo alltid morsomt med skryt... Og en ting er sikkert, du har fortjent det om du får det fra meg;-) For jeg er ikke så raus på skryten;-) hehe
Monajenten Skrevet 4. august 2007 #14 Skrevet 4. august 2007 Hihihi det høres bra ut;) Det er ikke bra å være for raus med skryten heller nemlig, for da er det ingen som gidder å ta det seriøst! Nå er det på tide å finne sengen her, de kule er våken til tre, og nå er den jo kvart over så da er det lovlig leggetid for meg også
Gjest Skrevet 4. august 2007 #15 Skrevet 4. august 2007 Nemlig, samme tenkte denne psychoen her.... Tenkte meg opp klokken halv 8 for å ta en joggetur.... Jeg er i France nå, og det er så varmt her om dagen.... At jeg enten må ta det tidlig eller sent, og da er tidlig det beste alternativet.... Føler nå jeg;-) GUD som jeg gleder meg....... Sov godt og drøm søtt om meg (som du alltid gjørt...) smask
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå