Tre tette! *07+10+11* Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 har hatt pircing i begge brystvortene og tok de ut i slutten av februar. men nå har d begynt å lekke ut av piercinghullene!! skulle ikke de ha grodd nå?? men d lekker nesten bare ut derifra.. er ikke mye da. men litt.. noen som har erfaringer m dette?? er 31+4 nå..
LilleTrolle Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 Er du hoven eller rød/lilla rundt piercinghullene? Gjør det vondt? Hvis ikke, kan det jo være at det er melk som kommer ut? Dra på et piercingstudio og spør der, tror det er det beste. De har erfaring med slikt. Jeg har ikke piercing i brystvortene selv, men hadde i navlen (tok den ut for noen måneder siden), og det har grodd som et uvær. Har kun hatt én liten verkeklump, ikke noe flytende verk. Er det verk og mye av det kan det være tegn på infeksjon, så jeg ville sjekket det opp på et piercingstudio, for å være på den sikre siden. Men ved infeksjon ville det sannsynligvis vært en del smerter også, og det skriver du ikke noe om.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 Jeg ville sjekket med lege. Du er jo ikke kommet så langt i graviditeten at du skal ha melk i puppene ennå.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 Det er faktisk flere som får melk i brystene ganske tidlig også.. Jeg har slitt med lekkasje fra brystene siden uke 26, er uke 32 nå. Har lest flere her inne som opplever det samme.
Tre tette! *07+10+11* Skrevet 5. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. august 2007 nei, hullene er ikke irriterte eller gjør vont. er ganske sikker på at d er melk..men skjønner ikke hvorfor deikke har grodd. og du som sier at jeg ikke har kommet så langt i graviditeten til å få melk, så er d mange som lekker melk lenge, lenge før meg!
Gjest Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 jeg tok ut min pircing i brystvorta da jeg ble gravid sist for snart 3,5 år siden. de gror aldri fullstendig igjen!!!!!!! jeg kan klemme ut hvitt av hullene på hver siden enda (ikke betent eller noe, bare en hvit liten "dråpe". kommer ikke ut noe med mindre jeg klemmer for å få det ut.greier ikke få gjennom noe i hullet, så det er grodd på midten.. ammingen gikk fint sist med meg. men det var jo litt "morsomt" at det kom en stråle melk ut fra hver side av brystvorta da, i tillegg til det vanlige! barnet reagerte ikke på det i det hele tatt! men som sagt så tok jeg ut min for over 3 år siden og har ammet et barn men hullet er ikke borte!
aanonym Skrevet 5. august 2007 #7 Skrevet 5. august 2007 Det stemmer ikke. I forrige svangerskap kom råmelka i uke 20, denne gang drøyde det til uke 31-32.
Mutters_til_2 Skrevet 5. august 2007 #8 Skrevet 5. august 2007 Jeg har piercing i brystvorta og tok den ut da jeg ble gravid.Det grodde aldri hos meg, så jeg var lekk en stund..
Mamma til snart 4 Skrevet 5. august 2007 #9 Skrevet 5. august 2007 jeg tok ut piercingen med en gang jeg fikk vite at jeg var gravid. har melk i brystene selv nå, men av og til kommer det gult ut piercing hullene, dette, var det jaffal hos meg, talg, kroppen renser hullene. ingenting å bry seg om. men om du lekker mye så ville jeg heller tatt det opp med JM, ikke alle piercing sjapper som kan like mye;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå