Mrs. Bouquet Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Må lade opp! Har en hel sekk med epler jeg skal frakte (på rulleski) til Kiwi for å få dobbelt pris tilbake siste dagen for helga. Men om noen vil kan vi jo snakkes på Felleskjøpet etterpå.
Mrs. Bouquet Skrevet 4. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2007 Nja hadde tenkt det. God natt. Skal bli så godt å legge seg, Sengetøyet har hengt ut til lufting i grishuset i hele dag.
Gjest Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 Ja, det blir ikke lett å dra med seg den kroppen ned til Krokstadelven på Kiwi... Faen ass, du har ikke vært lite ram med de eplene... Jeg skal sitte her i en times tid til med saftisen min fra Europris. Så bærer det rett på Fretex klokken 9.. smask
Mrs. Bouquet Skrevet 4. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. august 2007 Begynner å bli seint nå, så vurderer å ta taxi. Har kjørelapper etter mormor.
Monajenten Skrevet 4. august 2007 #6 Skrevet 4. august 2007 Pff, legging før klokken tre er for pyser. Ta deg et eple!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå