-stine og liam- Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 skrivefeil...gjerne!! skulle d stå..
Gjest Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Nei... Pappa jobba på hotellet i Flåm på den tiden :-) Hvordan det?
-stine og liam- Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 forstår kanskje ikke spørsmålet ditt.. sorry. tror vi dropper det.
Monajenten Skrevet 3. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. august 2007 Oi da!! Kjæresten min har bodd i Flåm i noen år, over flere perioder. Moren hans var restaurantsjef på Togrestauranten i noen år!
Gjest Skrevet 3. august 2007 #7 Skrevet 3. august 2007 Aaaaah... Nei, pappa jobba som barsjef på hotellet der :-) Råfin plass! Savner stranda der gitt.. :-) Var tilogmed så sprek at vi sykla fra Flåm til Myrdal! Men det er mange kg siden det.. hehe.. Jeg hadde jo sommerjobb som Hulder i kjosfossen da jeg var 14 :-)
Monajenten Skrevet 3. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 3. august 2007 Hihi så artig da, pølsehulderen:-p Ja det er nydelig der! Vi var i bryllup der i mai, til en barndomsvenninne av ham, og det var så utrolig fint! Den nydelige kirken, og været var bra og alt. Sukk, det var flott, det:) Og jeg følte meg så velkommen, hehe. Var helt merkelig. Jeg hadde aldri møtt bruden engang, og da jeg traff henne for første gang, dagen før bryllupet, fikk jeg en gigantisk klem:) Skikkelig koselig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå