Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 la babyen min på 4 mndr. se på tv ca en halv time om dagen? Hun elsker det der hun sitter så fint i stolen sin:-)
Anonym bruker Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 neida,går heelt fint det-hvis hun liker det så godt-la henne gjerne sitte der noen timer-det gjorde jeg med min!Dem har godt av å få inntrykk i form av lyd og farger:-)
Anonym bruker Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 Det frarådes at barn under to år ser på tv. En på 4 mnd bør skjermes for alle inntrykkene fra tv.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 blablablablablabla 11:14 liker babyen din det så skal du bare la den ligge der :-)
___ Skrevet 4. august 2007 #5 Skrevet 4. august 2007 Så vidt jeg har lest er det ikke anbefalt hverken at barn under 2 år ser på TV eller at de sitter før de kan sette seg opp selv, men om det bare dreier seg om 30 min om dagen tror jeg ikke det er så farlig. Personlig ville jeg vært forsiktig med å gjøre det til en vane. Selv om barnet liker det trenger ikke det bety at det er bra. Datteren min liker veldig mye søtt. Det betyr ikke at hun får det likevel. Dette blir vel noe av det samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå