OnlyMe Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 ............../´¯/) ...................... (\¯´\............. ...........,/¯../ / ........................ \.\ ¯\........... ........../..../ / ........................... \ \....\......... ...../´¯/?...?/´¯¯.`·¸ ......... ,·`¯¯´ \'....? \¯`\... ../?/.../..../.....:^.¨¯\ ....... /¯¨.^:.....\..... \..\?\. .(?(...´...´.... ¯_/?...?/ ..... \?...?\_¯.... ...`....)'). .\.................?...../ ..........\.....'................./.. ..?\?...\.......... _.·´.............´·._......... ./...'/... ....\..............( ..................... )............./..... .....\*******\ ........................ /*******/....... ......\**FUCK*\ .................. /**YOU*./........ .......\********\ .................. /*******/..........
OnlyMe Skrevet 3. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 3. august 2007 Hmm, den forandra seg jo etter "lagring".. *snufs*
Gjest Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 denne var jo riktig fin denne er den til alle anonyme som skal slenge dritt om alt og alle ? såfall vil jeg gjerne dedikere denne til dem
Anonym bruker Skrevet 4. august 2007 #5 Skrevet 4. august 2007 har alltid syntes det har vært litt nerdete å lage figurer med tegn på den måten... men det er nå min mening, da... men den var jo ganske "fin"! Fy faaaader for en begredelig lørdagskveld....når jeg kommenterer ting som dette.....jeeezes....gjesp!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 Fy fader for en begredelig lørdagskveld du må ha om dette er din eneste måte å kommunisere med omverden på..... Skjønner at du gjesper da.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå